در این اسلایدشو جذاب بیننده با فرناز هاشمی تنها دختر جوانی که برخلاف خیلی از همنجنسانش سروکارش با میخ ، چکش ، پتک و کوره و سندان است ، آشنا می شود. او تنها زن نعلبند ایران است.
کد خبر: ۸۲۱۲۷۴
تنها دختر نعلبند ایران +اسلایدشو

فرناز هاشمی دختر جوانی است که شغلی سخت و غیرمتعارف را برای خودش انتخاب کرده است: نعلبندی. فردی دائم سروکارش با میخ، چکش، پتک ، کوره و سندان است. تنها زن نعلبند ایران، زبان اسب هارا خوب می فهمد و تخصصش تعویض نعل های پولادین اسب هاست.

هیجان حرف اول و آخر زندگی‌اش است؛ انگیزه تمام کارهایش، علاقه‌ای که همیشه مثل سایه همراهش بوده از کودکی تا امروز .همین امروز که ایستاده پای کوره و سندان، زیر سقف بلند یک اصطبل، شانه به شانه یک اسب تنومند. همین حالا که پیش رویش آتش است و آب؛ آهن است و اسب. بهانه‌ای که باعث شده کاری را انتخاب کند که از نظر خیلی‌ها مردانه است؛ اتفاقی که یک عنوان اختصاصی را برایش به ارمغان آورده؛ تنها زن نعلبند ایران! تعجب نکنید؛ فرناز هاشمی را خیلی‌ها به خاطر همین شغل غیرمتعارفی که انتخاب کرده می‌شناسند؛ دخترجوانی که موفقیتش را بیش از هرچیز مدیون جسارت و پشتکار در کارهایش است. بهتر است این اسلایدشو را ببینید.

منبع عکس: جام جم آنلاین - عکاس: مجید آزاد

تدوین و جلوه‌های ویژه: جواد ودودزاده/جام جم نما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها