جام جم آنلاین گزارش می دهد؛

یخ روابط با اروپا ذوب شده اما...

وزیر خارجه فرانسه برای سفری یک روزه و ملاقات با مقامات کشورمان وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
کد خبر: ۸۲۱۱۱۵
فابیوس وارد تهران شد

لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه ساعتی پیش وارد تهران شد.

فابیوس قرار است در این سفر یکروزه با حسن روحانی رئیس‌جمهور، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت و معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست دیدار و گفتگو کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
۰
۰
حضور آقای فابیوس پیام آور صلح و دوستی رو به تمام مردم وطن عزیزم علی الخصوص جامعه پزشكی تسلیت عرض میكنم.
مهدی بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
۰
۰
اگه این پست فطرت تو دولت آقای احمدی نژاد وارد ایران شده بود بنظرتون این دولت چه حرف حدیثهایی پشت سرآقای احمدی نژاد میزد
ایرانمهر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
۰
۰
اینكه ایشان و مقامات دیگر اروپائی به تهران سفر می كنند -این خودش خیلی خوبه و در واقع مصداق عینی ظهور سیاستهای اتخاذی صحیح دولت است كه درحال نتیجه دادن است . همه می دانیم كه خراب كردن و از بین بردن روابط بسیار ساده و آسانه اما درست كردن و برگرداندن آن به حال قبل خیلی سخته . ولی امروز این موضوع با تدبیر و عقلانیت در حال به وقوع پیوستن هستش . پس ضروری است دولت ضمن اینكه نباید اجازه دهد كه زحماتش از بین برود باید حداكثر استفاده رو از این فرصتها برای رفاه و آسایش ملت و منافع ملی ببرد و یقینا این اروپائیها نیز برای منافع ملتشون اینجا آمده اند.
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
۰
۰
حالا كه كشاورزان فرانسوی بخاطر مشكلات شدید اقتصادی مشغول ریختن زباله توی خیابونهای فرانسه هستند این آقا یاد بازار مصرفی هشتاد میلیونی ایران و قدرت منطقه ای آن شده. دو روز دیگه به بهونه حقوق بشر یا توانایی موشكی باز هم در سخت ترین شرایط از پشت به ما دشنه خواهد زد. هنوز بخور بخور زمان صدام و ارسال هزاران تن مواد شیمیایی به رژیم بعثی تا میراژ دوهزار و خروج شركت پژو و سایر شركتهای فرانسوی بدلایل واهی از ایران و بازی كردن نقش اصلی در به شكست كشاندن مذاكرات هسته ای تا مفتخر شدنش به لقب پلیس بد از سوی رسانه ها در سالهای گذشته و ... را خوب بیاد داریم. ... سوابق این آقا و دولت این آقا به هیچ وجه خوب نیست.

نیازمندی ها