اسمش را گذاشته‌اند جادو؛ جادوی آرایش. تصویر قبل و بعد چهره یک زن را نشان می‌دهد. همان before-after معروف؛ تصویر اول قبل از آرایش، تصویر دوم بعد از آرایش. تغییرات آن قدر زیاد و محسوس است که کمتر کسی باور می‌کند این صورت بزک شده همان صورت قبلی باشد؛ که این آدم شاد و پررنگ و لعابی که رو به دوربین لبخند می‌زند همان آدم رنگ پریده قبلی باشد که انگار هیچ انگیزه‌ای برای ادامه زندگی نداشته است.
کد خبر: ۸۱۹۶۸۷
جادویی که زشت می‌کند!

دقیقا به همین دلیل از لفظ جادو استفاده می‌کنند. جادویی که به زیباتر شدن کمک می‌کند؛ جادویی که زشتی‌ها را می‌پوشاند. ترفند خوبی است؛ خوب هم جواب می‌دهد. خیلی‌ها را وسوسه می‌کند، خیلی‌ها را به دام می‌اندازد؛ مخصوصا آدم‌هایی که چشم دیدن خودشان را در آینه‌های راستگوی نشسته بر تن دیوار ندارند. آدم‌هایی که برای زیباتر شدن حاضرند دست به هر کاری بزنند.

علاقه به زیبایی قدمتی به اندازه تاریخ دارد؛ پیر و جوان هم نمی‌شناسد؛ قبول! اما همین علاقه بی‌حد و مرز پای افراد سودجو را به این چرخه باز کرده است؛ تولیدکننده‌های غیرمجازی که نبض بازار خرید و فروش لوازم آرایشی را به دست گرفته‌اند و با انتشار تصاویر اینچنینی در صفحات مختلف اجتماعی از علاقه انسان‌ها به زیبا شدن سوءاستفاده می‌کنند.

جماعتی که خوب مشتری‌هایشان را می‌شناسند و برای جذب آنها و ارائه خدماتشان هر بار یک بهانه جدید پیدا می‌کنند و از یک راه جدید وارد می‌شوند. بسته‌های زیبای آرایشی که این روزها در شبکه‌های مختلف مجازی تبلیغ می‌شود از این گروه‌است.

بسته‌هایی شامل «ست کامل لوازم آرایش صورت» که به ادعای فروشنده‌ها اصل اصل است؛ در مشهورترین کارخانه‌های آن ورآبی تولید شده است، اما برخلاف تصور با قیمتی عجیب، زیر قیمت بازار به فروش می‌رسد.

بهانه این ارزان‌فروشی هم همین بسته‌ای شدن این محصولات است؛ برای تهیه این لوازم آرایشی پر رنگ و لعاب فقط کافی است از طریق شماره تلگرام، وایبر یا واتس‌آپ این صفحات، سفارش خریدتان را ثبت کنید.

هزینه را واریز کنید و محصول مورد نظر را با برند یک شرکت معروف دو روز بعد با بسته‌بندی خاص و ویژه دم‌ در خانه دریافت کنید؛ بسته‌هایی که قرار است زیبایی را به شما هدیه بدهد اما خیلی وقت‌ها ارمغانی جز زشتی ندارد.

شاهد این ادعا صف طولانی آدم‌هایی است که جذب نرخ‌های عجیب و غریب و غیرمتعارف افراد غیرمتخصصی شده‌اند که با وجود این که صلاحیت تولید این محصولات را ندارند، از این علاقه مشترک به زیباتر شدن سوءاستفاده کرده‌اند؛‌ خریداران ساده‌لوحی که یک ضرب‌المثل معروف را یادشان رفته؛ این که هیچ ارزانی بی‌علت نیست.

مینا مولایی - جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها