جوان معتاد که با انگیزه سرقت مادربزرگش را خفه کرده بود، در بازجویی‌ها جزئیات این جنایت را فاش کرد.
کد خبر: ۸۱۹۳۰۲
مادربزرگ، قربانی نوه معتاد شد

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده 16 تیر امسال در تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان محلات در دستور کار ماموران جنایی پلیس آگاهی این شهر قرار گرفت. کارآگاهان با ورود به محل قتل، با جسد زن 92 ساله‌ای در اتاق نشیمن مواجه شدند. همه جا به هم ریخته بود و به نظر می‌رسید او شب گذشته کشته شده است.

ماموران از طریق تحقیقات محلی متوجه شدند زن سالخورده تنها در این خانه زندگی می‌کرده و فرزندان و نوه‌هایش مدام به دیدن او می‌آمدند. پس از این جنایت، یک رشته گردنبند، 15 عدد النگو و دو حلقه انگشتر مقتول سرقت شده بود.

با توجه به نبود آثار ورود به زور به خانه، ماموران احتمال ارتکاب جنایت از سوی قاتلی آشنا را مطرح کردند. با بررسی این فرضیه معلوم شد یکی از نوه‌های مقتول که پسر 26 ساله‌ای است، معتاد به شیشه بوده و چند بار به اتهام سرقت و اعتیاد دستگیر و زندانی شده است. همین سرنخ کافی بود تا ماموران به مرد جوان ظنین شوند و رفت‌و‌آمد او را به طور نامحسوس زیر نظر بگیرند. تحقیقات پلیس نشان می‌داد یکی از همسایه‌ها شب حادثه او را حوالی محل قتل دیده است.

سرانجام متهم روزهای پایانی هفته گذشته دستگیر شد و پس از ضد و نقیض گویی، دو روز پیش به قتل مادربزرگ سالخورده اش اعتراف کرد.

متهم به قتل درباره انگیزه‌اش گفت: سال‌ها بود به شیشه اعتیاد داشتم و همیشه به زور از خانواده‌ام برای خرید شیشه پول می‌گرفتم. حتی چند بار هم دزدی کردم و به زندان افتادم. من زیاد به مادربزرگم سر می‌زدم و او به من اعتماد داشت. شب حادثه چون نتوانستم پولی برای خرید شیشه به دست بیاورم، تصمیم گرفتم به خانه مادربزرگم بروم و طلاهایش را سرقت کنم تا با فروش آن موادمخدر بخرم. آن شب به خانه مادربزرگم رفتم. پس از دقایقی می‌خواست به سمت آشپزخانه برود که پشت سرش رفتم و ابتدا با دستانم دهانش را گرفتم تا فریاد نزد. بعد روسری‌اش را دور گردنش انداختم و کشیدم تا خفه شد.

سرهنگ فرامرز گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان محلات در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف نوه خطاکار به قتل مادربزرگش، او پس از بازسازی صحنه جنایت، روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها