وزیر راه و شهرسازی گفت: رفع تحریم‌ها به معنای ورود کشور به عرصه جهانی است و بعد از توافق هسته‌ای باید در بخش مسکن از اقدامات هیجانی پرهیز شود.
کد خبر: ۸۱۷۱۴۲
پرهیز از اقدامات هیجانی در بخش مسکن بعد از توافق هسته ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس آخوندی امروز در حاشیه نخستین جلسه ستاد ملی بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و محله‌های هدف احیا و بهسازی شهری ایران در جمع خبرنگاران درباره وضع وزارت راه و شهرسازی بعد از مذاکرات هسته‌ای توضیح داد: در حوزه هوایی و سفر به فرانسه که برای نوسازی ناوگان هوایی، ریلی، دریایی و حمل و نقل جاده‌ای و شهری برگزار شد، باید بگویم از هر گونه سرمایه‌گذاری رقابتی حمایت می‌کنیم.

وی با بیان این‌که برخی صنایع از جمله صنعت هوایی ذاتا بین‌المللی و جهانی هستند و این مذاکرات بر آنها اثرگذار است، افزود: در برخی حوزه‌ها مانند مسکن مشکلات محلی‌تر است، بنابر این در وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کنیم تا واسطه‌ها را که در این سال‌ها برای ما مشکلاتی ایجاد کرده بود در دوره پساتحریم حذف کنیم. ضمن این‌که در بخش مسکن باید از اقدامات هیجانی پرهیز شود.

آخوندی با تاکید بر این‌که نباید درخصوص رفع تحریم‌ها به مردم اطلاعات اشتباه داده شود، اظهار کرد: رفع تحریم‌ها به معنای ورود کشور به عرصه جهانی است و قرار نیست در جیب هر فرد پول گذاشته شود.

وزیر راه و شهرسازی درخصوص تغییر رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز گفت: رئیس این سازمان باید با تصویب هیات دولت تعیین شود و من نیز بنا دارم در هفته‌های آینده یکی دو نفر را معرفی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها