جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:فرقی ندارد که در چه هفته ای با چه تیمی بازی می‌کنیم ما باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و خواست خدا این بوده که قرعه ما به این شکل شود.
کد خبر: ۸۱۶۹۹۳
مظلومی:خواست خدا بود که قرعه ما به این شکل باشد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال،پرویز مظلومی درباره بازی دوستانه تیمش برابر بهمن و نتیجه آن، گفت: همانطور که می دانید درحال حاضر ما در شرایط بدنسازی هستیم و از طرفی دیگر بازی برابر بهمن اولین دیدار دوستانه ما بود. در این دیدار خیلی از بازیکنان اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم، با این حال بازی راضی کننده ای را به خصوص در نیمه دوم ارائه کردیم.

او در پاسخ به سوالی درباره میزان رضایتش از عملکرد جوانان استقلال در این دیدار بیان کرد: باید به جوانان فرصت دهیم تا بتوانند در آینده خود را نشان دهند. جوانان ما در این بازی نمایش خوبی داشتند و مطمئنا با اعتماد به آنها شاهد نمایش های بهتری خواهیم بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که عملکرد بازیکنان جدید استقلال را در مقابل بهمن چطور ارزیابی کرده است، اظهار کرد: طبیعی است که این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا جا بیفتند. این بازیکنان باید هر چه زودتر در زمانی که در اختیار داریم با بازیکنان سال گذشته هماهنگ شوند تا بتوانند کیفیت خود را نمایش دهند.

وی درباره حل مشکل عقب ماندگی استقلال در فرصت آماده سازی تصریح کرد: این بازی تدارکاتی را باید دو هفته قبل برگزار می کردیم. برای انجام یک کار اصولی 8 هفته زمان نیاز است ولی ما تنها 4 هفته فرصت داشتیم و این برای تیمی که نیاز به بدنسازی و تاکتیکی دارد بسیار کم است. تا به امروز نیز همه بازیکنان مد نظرمان در تیم حضور نداشته اند، مثلا کرار که به تازگی به ما اضافه شده است و یا تکلیف یعقوب کریمی که معلوم نیست. محسن کریمی و رمضانی نیز از گذشته آسیب دیده هستند و از برنامه های ما عقب هستند. باید با برنامه ریزی مناسب این عقب ماندگی را جبران کنیم تا بازیکنان را هر چه سریعتر به لیگ و مسابقات برسانیم.

مظلومی درباره جذب بازیکنان خارجی استقلال گفت: فیلم چند بازیکن خارجی را دیدیم و به امید خدا به زودی با اینها به توافق خواهیم رسید تا در تمرینات حضور پیدا کنند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که قرعه تیمش در رقابت های لیگ برتر را چطور ارزیابی می کند، گفت: به نظرم خیلی فرق ندارد که در چه هفته ای با چه تیمی بازی کنید.ما باید با همه تیم ها به میدان برویم و خواست خدا اینگونه بوده که قرعه ما به این شکل شود. ما هم با تلاش و حمایت هواداران، می خواهیم از همان اولین هفته محکم گام برداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها