کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا

آزادکاران جوان ایران سوم شدند

کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا - میانمار

سه جوان کشتی‌گیر ایران فینالیست شدند

در روز نخست از رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا سه کشتی گیر ایران به دیدار فینال راه یافتند و دو کشتی گیر دیگر در دیدار رده بندی حضور دارند.
کد خبر: ۸۱۵۵۰۷
سه جوان کشتی‌گیر ایران فینالیست شدند

به گزارش سایت فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی جوانان قهرمانی آسیا از امروز (پنجشنبه) با برگزاری ۶ وزن مسابقات کشتی فرنگی در شهر نایپیداو کشور میانمار در حال برگزاری است.

در رقابتهای امروز سه نماینده ایران به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر در دیدار رده بندی حضور دارند و یک نماینده از دور رقابت ها کنار رفت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم عرفان سعادتی‌فر پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ حریف قزاقستانی را شکست داد، وی در دور سوم نیز با نتیجه ۵ بر ۳ از سد کشتی گیر چینی گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار کشتی گیری از کشور هند است.

در وزن ۶۶ کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و سوم به ترتیب کشتی گیرانی از کشورهای قزاقستان و ژاپن را ضربه کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف ارسلان در این دیدار کشتی گیری از کشور ازبکستان است.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حریف تاجیکستانی را ضربه فنی کرد، وی در دور سوم نیز با ضربه فنی از سد حریف قرقیزستانی گذشت تا در دیدار فینال مقابل کشتی گیری از کشور چین بایستد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر کشتی گیر تایلندی را مغلوب کرد اما در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل حریفی از کشور قزاقستان شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف کشتی گیر چینی می رود.

در وزن ۸۴ کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست با نتیجه ۶ بر یک کشتی گیر چینی را شکست داد، وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر یک مغلوب حریف قزاق شد و به دیدار رده‌بندی رفت. حریف فلاح در این دیدار کشتی گیری از کشور کره‌جنوبی است.

در وزن ۷۴ کیلوگرم کیوان رضایی در دور نخست کشتی گیری از کشور ویتنام را با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب کرد اما در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۷ مغلوب حریف کره‌جنوبی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، رضایی از دور رقابتها کنار رفت.

دیدارهای رده‌بندی و فینال اوزان فوق عصر امروز برگزار می‌شود و فردا (جمعه) نیز علیرضا کارگر در وزن ۵۰ کیلوگرم و پوریا عباسی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی فرنگی به میدان می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها