اولتیماتوم سیم‌خواه به جوانان فرنگی‌کار

در آسیا ندرخشید، خبری از جهانی نخواهد بود

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در شرایطی قرار است امروز عازم میانمار محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا شود که سرمربی این تیم از انگیزه بالای شاگردانش برای درخشش در این رقابت‌ها خبر داد.
کد خبر: ۸۱۴۲۲۹

جوانان کشتی ایران که همواره در سطح قاره آسیا خوش درخشیده‌اند در حالی از اواخر هفته جاری باید در میانمار روی تشک حاضر ‌شوند که این میدان محکی جدی برای حضور در رقابت‌های جهانی محسوب می‌شود. این را رضا سیم‌خواه و دستیارانش به فرنگی‌کاران جوان و محمد طلایی و همکارانش به جوانان آزادکار گوشزد کرده‌اند. در این رابطه سیم‌خواه، سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان در آستانه این رقابت‌ها شرایط شاگردانش را این‌گونه تشریح کرد: خوشبختانه بچه‌ها تمرینات خوبی را در این مدت پشت‌سر گذاشته‌اند و انگیزه زیادی برای موفقیت در این رقابت‌ها دارند.

وی با بیان این‌که از نظر مسائل روحی و روانی بخوبی روی این تیم کار شده است، افزود: نسبت به گذشته شرایط بسیار بهتر شده است و بچه‌ها به این خودباوری و اعتماد به نفس رسیده‌اند که می‌توانند نتایج قابل قبولی کسب کنند. شاید از نظر تیمی رقبای جدی نداشته باشیم، اما در قسمت انفرادی بخصوص در سبک وزن، رقابت در آسیا سخت است حتی سخت‌تر از مسابقات جهانی. همان‌طور که در سنگین‌ وزن کار راحت‌تری داریم اما در مقابل در سبک وزن با مشکل روبه‌رو هستیم.

نایب قهرمان پیشین جهان خاطرنشان کرد:‌ به تمام کشتی‌گیران هشدار داده‌ایم که اگر در قهرمانی آسیا عملکرد قابل قبولی نداشته باشند شانسی برای حضور در مسابقات جهانی نخواهند داشت و بدون تعارف کنار گذاشته می‌شوند.

در چارچوب این رقابت‌ها پنجشنبه 18 تیرماه جاری و در آغاز این رقابت‌ها میثم دلخانی، عرفان سعادتی‌فر، علی ارسلان، کیوان رضایی، مهدی فلاح و امیرحسین حسینی به ترتیب در اوزان 55، 60، 66، 74، 84 و 96 کیلوی کشتی فرنگی و جمعه 19 تیرماه نیز علیرضا کارگر و پوریا عباسی در اوزان 50 و 120 کیلوی کشتی فرنگی روی تشک می‌روند.

شنبه 20 تیرماه کشتی‌گیران آزادکار اوزان 50 و 120 کیلوگرم روی تشک می‌روند که نمایندگان کشورمان در این دو وزن علیرضا گودرزی و امین طاهری هستند. فردای آن روز یعنی یکشنبه پیکارهای اوزان 55، 60، 66، 74، 84 و 96 کیلو برگزار می‌شود که نمایندگان ما در این اوزان محمد نامجو مطلق(یونس امامی)، پیمان بیابانی، نیما اشقاقی، رضا مظفری، مجتبی گلیج(کامران قاسم‌پور) و معین محمودی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها