رئیس ستاد انتفاضه و قدس کشور خبر داد:

آمادگی لازم برای حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس

رئیس ستاد انتفاضه و قدس کشور گفت: تمهیدات لازم در ابعاد مختلف برای حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس در ۷۷۰ شهر کشور صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۱۵۱۰۴
آمادگی لازم برای حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس

دکتر رمضان شریف در نشست خبری در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه های روز قدس، گفت: امسال سی و هفتمین سال حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس خواهد بود که بسترسازی های لازم صورت گرفته است.

وی افزود: کارهای خوبی برای تبیین و تشریح آخرین وضع سرزمین اشغالی و همچنین آخرین وضع مقاومت صورت گرفته و برای تمام استان ها سخنرانان محوری در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس کشور خاطرنشان کرد:‌ آغاز همه مسیرهای راهپیمایی با مبدا مساجد بزرگ و صاحب نام صورت خواهد گرفت و مقصد راهپیمایی ها نیز نمازجمعه های سراسر کشور خواهد بود.

رمضان شریف با اشاره به اینکه هر ساله برای روز جهانی قدس متناسب با شرایطی که با آن مواجه هستیم یک شعار محوری را طراحی می کنیم، افزود: شعار محوری و اصلی روز جهانی امسال با نگاه به تحولات و رخدادهای منطقه ای و واقعیات پیش روی مسلمانان جهان انتخاب شده است و شعارها عبارت از «روز جهانی قدس تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن» خواهد بود.

وی گفت: این شعار به گونه ای تنظیم شده است که ضمن تاکید بر آرمان قدس شریف، بر ضرورت وحدت مسلمین و هوشمندی و هوشیاری آنان نسبت به جنایات امروز دشمنان اسلام در بلاد مسلمین به مثابه یک انتظار و فریضه مهم توجه شده است.

رمضان شریف افزود: در همه مسیرها تمهیدات لازم اعم از استقرار اورژانس، آتش نشانی و غیره اندیشیده شده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس کشور گفت: امیدواریم در روز جهانی قدس امسال شاهد باشیم که یک بار دیگر موضوع اشغالگری و جنایت کاری این رژیم برای افکار عمومی تبیین شود و همه کسانی که از سر جهالت و نادانی دشمن خود را به اشتباه گرفته اند سر عقل بیایند.

پوشش خبری راهپیمایی روز قدس همراه با خبرنگاران داخلی و خارجی

رمضان شریف در ادامه این نشست خبری افزود: بیش از 800 خبرنگار، عکاس و فیلمبردار داخلی و 100 خبرنگار خارجی و همچنین 185 مرکز خبری در داخل و 70 رسانه خارجی برای پوشش مراسم روز قدس به ما کمک خواهند کرد.

وی در ادامه به اقدامات فرهنگی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: 30 غرفه در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس پیش بینی کرده ایم تا به تبیین وضع فلسطین بپردازند؛ همچنین محصولات فرهنگی اعم از کتاب و فیلم برای توزیع در بین راهپیمایان آماده کرده ایم.

مسیرهای 9 گانه راهپیمایی روز قدس در تهران

مسیر شماره 1؛ مسجد امام حسین (ع) در میدان امام حسین (ع) - خیابان انقلاب - دانشگاه تهران؛

مسیر شماره 2 ؛ مسجد ابوذر در خیابان ابوذر

مسیر شماره 3 ؛ مسجد دارالسلام در میدان منیریه - خیابان ولیعصر

مسیر شماره 4 ؛ مسجد امام زمان (عج) در خیابان آزادی - بهبودی

مسیر شماره 5 ؛ مسجد ابوالفضل در میدان توحید

مسیر شماره 6 ؛ مسجد المهدی در خیابان ستارخان - میدان توحید - خیابان آزادی

مسیر شماره 7 ؛ مسجد الجواد در میدان هفت تیر

مسیر شماره 8 ؛ مسجد امام جعفر صادق (ع)

مسجد شماره 9 ؛ مسجد امیر در خیابان کارگر شمالی(خبرگزاری صدا و سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها