جام‌جم خریدهای سرخابی‌ها را بررسی می‌کند

شرایط متفاوت پرسپولیس و استقلال در فصل یارگیری

مهدی شریفی بازیکن ملی‌پوش سپاهان برای یک سال دیگر با مسئولان این باشگاه به توافق رسید. در توافق شریفی با سپاهان آمده در صورتی که در میانه‌های فصل پیشنهادی از سوی تیم‌های خارجی به او برسد، می‌تواند از تیم زرد‌پوش اصفهانی جدا شود. دیروز همچنین رحمان احمدی، دروازه بان فصل پیش سپاهان قرارداد خود با سپاهانی ها را تمدید کرد. دیگر بازیکنی که با سپاهانی‌ها قرارداد امضا کرد حبیب گردانی بود. بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی با امضای قراردادی دو ساله رسما به جمع طلایی‌پوشان ملحق شد.
کد خبر: ۸۱۴۵۹۱

آندرانیک تیموریان، هافبک ملی‌پوش فصل گذشته تراکتورسازی روز گذشته راهی قطر شد تا مذاکراتش را با دو تیم قطری آغاز کند. گفته می‌شود دو باشگاه‌ام صلال و السلیسیه قطر خواهان تیموریان هستند.

مدیر برنامه‌های جاسم کرار از تمدید قرارداد این بازیکن با استقلالی ها خبر داد و گفت: اگر کرار تا الان در تمرین‌ استقلالی‌ها شرکت نکرده، به‌دلیل مطالباتش از فصل گذشته است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده به‌صورت توافقی از این باشگاه جدا شد. گفته می‌شود محمدرضا مهاجری سرمربی پیشین سیاه جامگان ابومسلم به‌عنوان گزینه اول پدیده مطرح است.

ایوب کلانتری از فصل آینده لیگ برتر پیراهن باشگاه گسترش فولاد تبریز را به تن می‌کند. هافبک تهاجمی صبای قم پس از تائید کادر فنی، برای عقد قرارداد با باشگاه گسترش فولاد به توافق رسید.

سیلویود‌س‌سانتوس فریرا که بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی، از این تیم جدا و راهی تیم الشعب امارات شد. پیش از این حبیب گردانی، فرشاد احمدزاده، مهدی کیانی، محسن دلیر، لوسیانو ادینیو و احمد امیرکامدار هم از تراکتورسازی جدا شده بودند.

فرشید اسماعیلی، بازیکن جوان فصل گذشته فجرسپاسی با عقد قراردادی سه ساله به استقلال پیوست. این بازیکن سهمیه زیر 23 سال استقلال محسوب می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها