تهیه کننده برنامه «امشب» گفت: با توجه به کیفیت و کمیت قابل قبول برنامه های رمضان ۹۴ و تنوعی که سبب جذب طیف گسترده‌ای از مخاطبان به تلویزیون شد، عملکرد صداوسیما در سال ۹۴ قابل قبول است.
کد خبر: ۸۱۲۶۷۷
عملکرد قابل قبول رسانه ملی در رمضان

محمدرضا ماندگاران گفت: قرار بود در ایام ماه مبارک رمضان برنامه نداشته باشیم اما به خاطر احترام به مردم و قولی که به آن ها داده بودیم به روی آنتن شبکه یک آمدیم، پیش از این تصمیم داشتیم برای ماه مبارک رمضان دکور ویژه ای بزنیم اما به دلیل مشکلات اقتصادی این امکان برایمان فراهم نشد.

وی گفت: برنامه های صدا و سیما در رمضان 94 قابل قبول است و تنوع برنامه‌ها به روند رو به رشد تلویزیون کمک می کند، برای مثال خندوانه و ماه عسل با دو رویکرد متفاوت به روی آنتن می‌روند و هر دو طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خود اختصاص داده‌اند، «دعوت» هم یک برنامه عصرانه رمضانی خوبی به حساب می‌آید.

ماندگاران درباره نحوه ادامه یافتن برنامه «امشب» بعد از ماه مبارک رمضان افزود: تمام تغییراتی که در این برنامه انجام می‌شود در راستای بهتر شدن آن است و تصمیم داریم بعد از ماه مبارک رمضان با آیتم های قوی تر و موضوعات بهتر بر جذابیت «امشب» بیفزاییم و به کار خود ادامه دهیم.

برنامه «امشب» برنامه‌ای گفتگومحور به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران و اجرای سید علی ضیاء است که از شبکه یک سیما پخش می‌شود.(خبرگزاری صدا و سیما )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها