رییس سازمان چای از پرداخت 70 درصد مطالبات چایکاران در روزهای آینده خبر داد و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان‌های شمالی از اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار در باغات چای حمایت می‌شود که می‌تواند در میزان و کیفیت تولید چای اثر‌گذار باشد.
کد خبر: ۸۱۱۷۰۴
پرداخت 70 درصد مطالبات چایکاران

محمد ولی روزبهان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون 13 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده است و در حال حاضر با تامین 30 میلیارد تومان اعتبار دیگر بقیه مطالبات چایکاران تا شنبه هفته آینده به حسابشان واریز می‌شود.

وی با بیان این‌که با پرداخت این 30 میلیارد تومان، 70 درصد از مطالبات چایکاران پرداخت می‌شود افزود: با توجه به شرایط اقلیمی در استان‌های شمالی در این خصوص که دمای هوا به شدت گرم و بارندگی کم است، شرایط برای سوختگی باغات چای فراهم است. بنابراین به چایکاران پیشنهاد می‌شود با مراجعه به ادارات جهاد کشاورزی استان‌های شمالی و همچنین ادارت چای درخواست اجرای سیستم آبیاری تحت فشار را بدهند که دولت تا 85 درصد از هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنند.

رییس سازمان چای اظهار کرد: اجرای سیستم آبیاری تحت فشار تا سه برابر میزان محصول و تا 40 درصد کیفیت آن را افزایش می‌دهد و در صورت تجهیز باغات به سیستم آبیاری تحت فشار دیگر تولید ارتباطی با شرایط اقلیمی نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یه چایكار
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
۰
۰
به به عجب پرداختی فقط حرف حرف حرف رفتم سازمان چای گفتن پول سازمان حاظره ولی چون كارخونهدارا سهمشونو ندادن نمیتونیم پرداختی انجام بدیم حالا باید دید كارخونه دارا كی سهم پرداختی رو پرداخت خواهند كرد سازمان چایی ك حریف چند كارخونه زیر دستش نشه باید درشو بست بهار كجا تیر ما كجا هر سال برای گرفتن چندر غاز پول باید دق كنیم بی انصافا
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها