گفتگوی خواندنی با فرزند آیت الله جنتی در کارگاه نجاری اش

حسن جنتی : آقازادگی نکرده ام + تصاویر

در نخستین جلسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات؛ رئیس، نایب‌رئیس، دبیر و سخنگوی این هیات تعیین شدند.
کد خبر: ۸۱۱۴۸۵
آیت‌الله جنتی رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در اجرای ماده 3 آیین‌نامه نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تبصره (1) ماده (1) قانون نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آیت‌الله جنتی، آیت‌الله یزدی، آقای محمدرضا علیزاده و آقای دکتر سیامک ره‌پیک به ترتیب به‌عنوان رئیس، نایب‌رئیس، دبیر و سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات تعیین شدند.

قدردانی عراقچی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب

سید عباس عراقچی، عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در صفحه اینستاگرام خود از بیانات سه‌شنبه‌شب رهبر معظم انقلاب و حمایت ایشان از تیم مذاکره‌کننده سپاسگزاری کرد.

عراقچی تصویری از دیدار سه‌شنبه شب مسئولان ارشد نظام با رهبر انقلاب را منتشر کرده که روی آن نوشته شده است: زبان از تشکر قاصر است.

در شرح عکس نیز نوشته شده است:

رهبر معظم انقلاب: مذاکره‌کنندگان را امین و غیور و شجاع و متدین می‌دانم/ این تیم، با غیرت ملی و دقت کامل و با قصد بازکردن گره و پیش بردن کار کشور، در مقابل تعداد کثیر مذاکره‌کنندگان طرف‌های مقابل، مشغول تلاش است و انصافا باشجاعت، مواضع را بیان و دنبال می‌کند.
2 تیر 1394

دبیران کل احزاب امروز با ناطق‌نوری دیدار می‌کنند

دبیران کل احزاب، امشب با حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری، رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی دیدار و در مراسم ضیافت افطار وی شرکت می‌کنند.

به گزارش فارس، جمشید ایرانی دبیر مراسم بزرگداشت هفته احزاب و شهدای هفتم تیر در گفت‌وگو با فارس در این رابطه افزود: بنا داریم با شخصیت‌های تاثیرگذار و بزرگ نظام دیدار و گفت‌وگو کنیم و بر همین اساس، پس از این دیدار با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز نشستی خواهیم داشت.

تعطیلی 2 هفته‌ای جلسه علنی مجلس

بر اساس اعلام هیات رئیسه مجلس، نمایندگان در دو هفته آینده، جلسه نداشته و در حوزه‌های انتخابیه حضور دارند و جلسه رسمی مجلس، پس از تعطیلات دو هفته‌ای، یکشنبه 21 تیر برگزار می‌شود.

نایب‌رئیس مجلس در جلسه دیروز با اعلام این خبر، پیشاپیش از ملت ایران برای حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

آماده شدن سند نهایی مذاکرات؛ 10 تیر

سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد با اشاره به مذکرات ایران و پنج به علاوه یک تاکید کرد: سند نهایی مذاکرات گروه 1+5 با ایران سی ام ژوئن (9 تیر) آماده می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بخش روسی خبرگزاری نووستی، استفان دوژاریک ابراز امیدواری کرد: ایران و پنج به علاوه یک به توافق نامه نهایی دست یابند.

سخنگوی بان کی مون گفت: شخص دبیرکل سازمان نقش مستقیمی درگفت و گوها ایفا نمی کند ولی بدون تردید در جریان آن ها قرار دارد.

به گفته استفان دوژاریک، سازمان ملل از کار طرفین روی اصول مشترک حمایت می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها