برگزیده سرمقاله‌های روزنامه‌های صبح یکشنبه

نامه سرگشاده به داعش

رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه ظلم پایدار نخواهد بود، گفت: داعش، قطعا محکوم به فنا و نابودی است.
کد خبر: ۸۱۰۶۳۳
محمدی گلپایگانی: داعش قطعا محکوم به نابودی است

آیت الله محمدی گلپایگانی شب گذشته در حاشیه آیین گلریزان ویژه زندانیان جرایم غیرعمد در خصوص آینده داعش در جمع خبرنگاران افزود: این امر، کاملا معلوم و مشخص است و یقینا خداوند از آنجا که بر هر کاری غالب است، جزای ظالم را خواهد داد.

وی ادامه داد: داعش رو به شکست، اضمحلال و نابودی است و ظلم هیچ گاه پایدار نخواهد بود.

رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه خداوند در دادن جزای ظالم معطل نمی کند و در همین دنیا جزای آنها را می دهد، اظهار داشت: نمونه هایش را دیدیم و صدام یکی از آنان است که می گفت ؛ امروز، مهران، فردا، تهران و حال می بینیم که او اصلا در کجای دنیا قرار دارد و چه می کند.

محمدی گلپایگانی، داعش و دار و دسته تکفیری ها را وابسته به آمریکا و اسراییل دانست و ادامه داد: این گروه های تکفیری سر در آخور آمریکا و اسراییل دارند و اصلا از آنجا به وجود آمده و متولد شده اند.

محمدی گلپایگانی خاطر نشان کرد: مفهومی ندارد که یک تشکیلات تروریستی آنقدر دستش از نظر مالی باز باشد و مگر می شود بدون حمایت آنان به کار خود ادامه داد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه همه مردم در عراق اعم از شیعه وسنی و آن هایی که دل در گرو اسلام و وطن خود دارند مقتدرانه جلوی این تکفیری ها ایستاده اند، گفت: در جاهای دیگر نیز همین طور است و آنچه که مسلم است این است که به قول قرآن مجید، باطل، رفتنی است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها