قرار بود فیلمبرداری فیلم «بادیگارد» این هفته آغاز شود، اما آسیب‌دیدگی دست پرویز پرستویی برنامه‌ریزی‌ها را در ابهام فرو برده است.
کد خبر: ۸۰۹۹۱۰
پلاتین دست پرستویی و سرنوشت فیلم «بادیگارد»

به موازات اهمیت پروژه جدید حاتمی‌کیا، حرف و حدیث‌ها درباره این فیلم به شدت پیگیری می‌شود و کوچکترین اتفاقی در مورد «بادیگارد» در صدر اخبار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

هفته پیش، در صحنه تمرین موتورسواری پرویز پرستویی، سانحه‌ای برای او اتفاق افتاد. سایت بادیگارد اعلام کرد که این حادثه جزئی بوده است و در بیمارستان شریعتی مرتفع گردیده است، اما اخبار این روزهای پروژه نشان می‌دهد ظاهرا ماجرا جدی‌تر بوده است .

صبح امروز روزنامه سینمایی بانی فیلم در خبری اعلام کرد که حادثه ای که برای پرویز پرستویی هنگام تمرینات موتور سواری «بادیگارد» رخ داده، باعث شده است که برنامه ریزی‌ها برای گروه این فیلم تغییر کند.

آسیب دیدگی مچ دست پرویز پرستویی به حدی بوده است که پزشکان مجبور شدند در دست او پلاتین بگذارند و به همین دلیل دست پرستویی به مدت دو ماه در گچ خواهد ماند.

به خاطر این اتفاقات حاتمی‌کیا با انجام تغییرات جزئی در فیلم‌نامه «بادیگارد»، تصمیم گرفته است از پرستویی با همین دست گچ گرفته استفاده کند. احتمالا در برخی از سکانس‌های اکشن «بادیگارد» از بدلکار استفاده می‌شود و بقیه سکانس‌ها نیز در روزهای پایانی فیلمبرداری که دست پرستویی از گچ بیرون بیاید جلوی دوربین می‌رود.

طبق اعلام قبلی قرار بود فیلمبرداری «بادیگارد» از اول تیر، یعنی 2 روز دیگر آغاز شود، اما برخی اخبار حاکی از تعویق یک ماهه فیلمبرداری این فیلم به بعد از ماه رمضان است.

از طرف دیگر بانی فیلم امروز از پایان همکاری محمدرضا شجاعی، طراح صحنه برجسته سینمای ایران با این پروژه خبر داده است.اتفاقی که هنوز عوامل فیلم تایید نکرده‌اند.

فهرست عواملی که تاکنون همکاری‌شان با ابراهیم حاتمی‌کیا در این پروژه قطعی شده بدین شرح است: نویسنده و کارگردان : ابراهیم حاتمی کیا، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، مدیرتولید: محمدصادق آذین، مدیر پروژه : احسان محمد حسنی، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، تدوین: مهدی حسینی‌وند، طراح صحنه و لباس: دکتر محمدرضا شجاعی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، مدیر جلوه‌های ویژه: هادی اسلامی، مدیر برنامه‌ریزی: علیرضا صالحی، بازیگردان: رضا بختیاری، عکاس: اسماعیل حاتمی‌کیا، مدیرتدارکات: محمدرضا صادق، مستندسازی پشت صحنه: یوسف حاتمی‌کیا و مجری‌طرح: پژمان لشکری‌پور.

و آخرین خبر در مورد پروژه حاتمی‌کیا که امروز منتشر شده است هم راه‌اندازی صفحه اینستاگرام این فیلم است. صفحه اینستاگرام فیـلم سینمایی «بادیگارد» تـازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا به آدرس: www.instagram.com/bodyguardmovie به منظور برقراری ایجاد ارتباط سریع و بهتر با علاقمندان این فیلم راه‌اندازی شده است.

از طریق این صفحه هم می‌توان در جریان آخرین اخبار و رویدادهای مرتبط با «بادیگارد» قرار گرفت.

پیش‌تولید این فیلم سینمایی از نیمه اردیبهشت ماه و با برگزاری جلسات فیلمنامه خوانی و همزمان بازنویسی نهایی فیلمنامه و انتخاب عوامل فیلم آغاز شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود تا پایان خرداد ماه نیز ادامه داشته باشد. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها