در شب چهارم برنامه «احسان علیخانی» چه گذشت؟

خدمت رایگان پزشک «ماه عسل» به بیماران سرطانی

در حالی که شب گذشته مردی که برای اثبات عشقش، خودش را از بالکن خانه‌اش پرت کرده بود، میهمان برنامه «ماه عسل» بود امشب هم جناب‌خان با سر و صورتی زخمی به برنامه خندوانه آمد.
کد خبر: ۸۰۹۸۱۷
از عاشقی ماه عسل تا عشق جناب‌خان
او که می‌گفت شب گذشته بهنام باجناقش با شیرین‌کاری‌هایش در منزل پدرزن خود گل مجلس شده بود افزود: «دیشب ای بهنام طناب آورده بود از این سر به اون سر، روی این طناب راه می‌رفت. خلاصه آخر شب احلام گفت یا شوهر منم باید گل مجلس باشه یا همه چیز تمومه.»
برای همین رامبد جوان به او گفت برای این که آدم مفرحی باشد و توجه همسرش و خانواده او را جلب کند، لازم نیست حتما کارهای عجیب و غریبی کند و پیشنهاد داد که با خانواده همسرش بازی کند که با واکنش جناب‌خان روبرو شد: «بازی؟»
نخستین بازی پیشنهادی جوان، بازی XO بود که طبق معمول با تعجب جناب خان روبرو شد. او گفت اگر برود و به پدر احلام بگوید بیا با هم XO بازی کنیم او با چوب به دنبالش خواهد افتاد. بازی بعدی، اسم و فامیل بود که جناب‌خان به او گفت:‌ «نگاه کنا!‌ حالا یه روز من با اسم و فامیل تو کاری ندارم تو خودت سر شوخی رو باز می‌کنی.»
خلاصه بازی اسم و فامیل رامبد جوان با جناب خان شروع شد و قرار بود که هر دو با حرف «ر» گزینه‌ها را پر کنند. جناب‌خان که خودش را سریع‌ترین لبو فروش خاورمیانه می‌خواند برای اسم نام فرشته در پرانتز رامبد نوشت.
او به جای شهر هم ریودوژانیرو نوشت که می‌گفت یکی از توابع آبادان است و وقتی جوان به او گفت این شهر در برزیل است گفت کل برزیل حومه آبادان است: «از جاده آبادان یه کجراه هست که وقتی در آن ۵ کیلومتر راه بروی می‌رسی به ریودژانیرو.»
اما وقتی پای کشور رسید جناب خان به جای اسم کشوری که با «ر» شروع شود، اسم کشور برزیل را نوشته بود و وقتی جوان به او گفت برزیل که با «ر» شروع نمی‌شود گفت: «کشور فقط برزیل.»
جناب‌خان برای گزینه حیوان هم اسم رامکان را نوشته بود و هر چقدر جوان به او گفت که او اسمش راکون است زیر بار نرفت. او برای میوه «رالوئه‌ورا» به جای آلوئورا نوشته بود و دست آخر با امتیاز ۱۷۰ به ۵ به گفته خودش از رامبد جوان برد.
بازی بعدی که جوان پیشنهاد داد «نون ببر کباب بیار» بود که وقتی برای اولین بار روی دست جناب خان زد او گفت: «ینی الان من دردم گرفت؟ خو ما الان این کت رو دربیارم بیام برات؟ این بازیه؟ با احلام این بازی رو انجام بدم که همه داداشاش نمیان برام؟»
او همچنین از محمدرضا هدایتی میهمان برنامه خواست که به صورت «لایو» یکی از ترانه‌هایش را اجرا کند. جناب خان همچنین با انتقاد از قیافه و گریم هدایتی در سریال «درحاشیه» گفت که بعد از دیدن صولت تا ۱۱ شب، شب بیداری داشته و رختخواب خیس می‌شده و باید آن را روی بند می‌انداخته تا خشک شود.
او از هدایتی پرسید چرا این نقش‌ها را بازی می‌کنی و ادامه داد:‌ «تو نمیگی مردم شب بیداری می‌گیرن؟» (خبرآنلاین)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
۰
۰
زهرا خانم كجای برنامه ماه عسل كسل كننده است بنظر من كه خیلی عالیه چون زندگی انسان هارو نشون میده.ولی متأسفانه افرادی مثل شما جور دیگری به زندگی نگاه میكنند اینكه دماغ عمل كنن بوتاكس كنن چجوری لباس بپوشن و......
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
اینی كه میگی موضوع ماه عسل بودكه
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
۰
۰
خندوانه چه ربطی داشت به ماه عسل؟
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
ربط داره تنهاتفاوش اینه كه جوان مجری طنز باادبیه

نیازمندی ها