جام جم ورزشی: سردار آزمون با تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان قرار می گیرد، تیمی که بازیکنانش همزبان های این مهاجم ترکمن تیم ملی ایران هستند.
کد خبر: ۸۰۸۲۵۱
سردار آزمون و روبرو شدن با هم زبان ها

سردار آزمون درباره تقابل ایران و ترکمنستان می گوید: دو بازیکن این تیم را به خوبی می شناسم. آنها در لیگ ازبکستان بازی می‌کنند. بازیکنان خوبی دارند. نباید آنها را دست کم بگیریم؛ اما درباره سوالتان باید بگویم من ایرانی هستم و برای وطنم می‌جنگم و برای من فرقی نمی کند چه تیمی جلوی ما بازی می‌کند. باید با قدرت برابر این تیم به میدان برویم. نباید ازبکستان را دست کم بگیریم چرا که بازی‌های اول در چنین تورنمنت‌هایی بسیار سخت است.

بازیکن ایرانی تیم روبین‌کازان درباره دو پیروزی تیم ملی والیبال ایران در کازان و در واکنش به اینکه " با این دو پیروزی می توانی در این شهر سرت را بالاتر بگیری" گفت: در روسیه والیبال رشته اول مردم این کشور نیست. آنها به ترتیب هاکی، فوتبال و بعد والیبال را دوست دارند. روس‌ها آدم‌های سردی هستند و با این دو برد، اتفاقی برای من در روسیه نمی‌افتد و تاثیری ندارد. اما به هر حال این دو پیروزی به روس‌ها نشان داد که ایران در والیبال هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها