جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بازیکنان دو رگه ایرانی و یا ترکمنی گفت: متخصص قومیت ها نیستم و فقط به مسایل فنی نگاه می کنم.
کد خبر: ۸۰۸۳۰۰
کی روش : متخصص قومیت ها نیستم، فقط به مسایل فنی نگاه می کنم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ، کارلوس کی روش امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با ترکمنستان درباره حضور بازیکنان دو رگه با قومیت های مختلف در تیم ملی ایران افزود: من اطلاع خاصی راجع به قومیت ها ندارم و برای انتخاب بازیکن به مسائل فنی نگاه می کنم و سطح و شرایط بازیکن را مورد ارزیابی قرار می دهم.

وی در خصوص همگروهی ایران با تیم های ترکمنستان، هند، گوام و عمان در گروه D مقدماتی جام جهانی در آسیا، اظهار کرد: به تمام تیم های آسیایی احترام می گذاریم و قصد داریم خود را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم. فردا هم با احساس مسوولیت بازی می کنیم وهمگروهی با این تیم ها برای ما هم افتخار است.

کی روش در خصوص آمادگی تیم ایران در دیدار برابر ترکمنستان گفت: اطمینان دارم که بازیها را خوب شروع خواهیم کرد و هر دو تیم با آمادگی کامل درمیدان ظاهر می شوند، اما برای دیدار فردا با مسایلی که انتهای فصل برای بازیکنان به وجود می آید روبه رو هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که در بازی برابر ترکمنستان بازیکنان جوان چه قدر در برنامه های شما جا دارند گفت: در رقابتهایی همچون انتخابی جام جهانی، کسب سه امتیاز اهمیت دارد و اگر به سن، مذهب و رنگ پوست بازیکنان نگاه کنیم، اشتباه است، باید این طرز تفکر را یک بار برای همیشه در فوتبال ایران کنار بگذاریم.

دراین نشست خبری همچنین پژمان منتظری درباره حضورش در انتخابی جام جهانی بعد از دست دادن جام ملتهای آسیا گفت: من جام ملتهای آسیا را به خاطر مصدومیت از دست دادم اما اکنون در شرایط خیلی خوبی قرار دارم.

وی اظهار کرد: تا رسیدن به جام جهانی راه بسیار سختی پیش رو داریم اما تیم خیلی خوبی در اختیار کادر فنی است. چیزی که مشخص است اینکه تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

تیم ملی فوتبال ایران فردا (سه شنبه) در اولین دیدار مرحله مقدماتی ساعت 17:30 دقیقه در شهر داش آغوز ترکمنستان به مصاف این تیم می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها