آیا تلگرام به‌زودی فیلتر می‌شود؟

وزیر ارتباطات از ایجاد محدودیت قانونی برای شبکه‌های اجتماعی که از طریق آن‌ها استیکرهای توهین‌آمیز و غیراخلاقی ساخته و توزیع می‌شود؛ خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۲۴۹
آیا تلگرام به‌زودی فیلتر می‌شود؟

محمود واعظی صریحاً اعلام کرد برای شبکه‌هایی که از محتوا یا استیکرهایی در قالب توهین به مقامات کشور استفاده کرده و یا نسبت به ترویج مسائل غیراخلاقی مبادرت می‌کنند بر اساس قانون محدودیت اعمال می‌کنیم.

وی همچنین از برخورد با منتشرکنندگان محتواهای خلاف اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی یا مباحثی که مسائل امنیتی کشور را نشانه گرفته باشند، خبر داد و تأکید کرد طبق قانون برخورد شده و موضوع در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رسیدگی خواهد شد.

گفتنی است اخیراً کاربران شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص تلگرام با ساخت و توزیع انواع استیکر حتی در قالب تصویر کاربران، اقدام به توزیع بین هم‌گروه‌های خودکرده و به همین خاطر پیغام‌هایی مبنی بر حذف عکس پروفایل کاربران باهدف جلوگیری از ساخت استیکر در این شبکه بین کاربران به‌طور گسترده‌ای توزیع‌شده است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
۰
۰
آقا قبول تلگرام نرم افزار بدیه و توش هتك حرمت شده و .... وایبر چه ایرادی داشت این بلا رو سرش آوردین؟ فیسبوك چی؟ اینستاگرام؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
۰
۰
محمد جان نرم افزار بد نیست ، نحوه استفاده كاربران از آن بد است. منظورم حمایت از فیلتر كردن نیست اما بر این باورم كه باید با اشاعه دهندگان استیكر های نادرست و نابجا برخورد شود. وگرنه چرا تا به حال برای من یا امثال من نه در وایبر و نه در هیچ نرم افزار دیگه ای حتی یك پیام تهدید آمیز از سوی مسئولان ذی ربط نیامده
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
۰
۰
مشكل از خود ماست كه جنبه نداریم ...
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها