جام جم ورزشی: هافبک درخشان ذوب آهن در فصل گذشته ترجیح داد در جمع ملی پوشان حضور نداشته باشد.
کد خبر: ۸۰۴۹۷۹
حدادی فر از تیم ملی کنار کشید

حدادی فر که در اردوی تیم ملی ایران در سه مسابقه منجر به صعود به جام جهانی حضور داشت در نهایی ترجیح داده به دلیل خستگی و شاید نکاتی که تنها خود می داند، به اردوی تیم ملی نرود.

حدادی فر در روزهای اوجش در ذوب آهن، به تیم ملی دعوت می شد اما کی‌روش ترجیح می داد به زوج نکونام و تیموریان اعتماد کند که البته این هم طبیعی بود. حدادی فر حالا به سن و سالی رسیده که گویا احساس می کند شاید حضورش به تیم ملی کمک زیادی نکند. او 32 ساله است و بی شک حضورش در جام جهانی 2018 روسیه دشوار.

آن طور که خبر آنلاین نوشته حدادی فر با دیدن این شرایط، تصمیم گرفت شخصاً با کارلوس کی‌روش تماس بگیرد و به او بگوید: «بعد از حضور در فینال حذفی، شرایط خوبی ندارم.» این توضیحی بود که کی روش به مسئولان تیم ملی داد و گفت: «دقیقا همین جمله را به خبرنگاران بگویید و اضافه کرد: «به همین خاطر من حدادی فر را آزاد گذاشته ام.»

قاسم بازی ازبکستان و ترکمنستان را از دست داد و شانس کمی برای حضور در اردوهای آتی ایران دارد. این در حالی است که او در بهترین دوران فوتبالی خودش به سر می برده است. اما هرچه که هست دیگر پرونده این بازیکن را باید بست. بازیکنی که می گفتند جانشین نکونام می شود.

حدادی فر که بازیکن مورد احترام همه فوتبالی ها در ایران است با این حرکت راه محرم نویدکیا را رفته که سالهاست از تیم ملی کنار کشیده است.

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها