فرماندار ایوان از وقوع دو فقره آتش سوزی در مناطق جنگلی این شهرستان خبر داد و گفت: حریق ظهر امروز در ارتفاعات سرخ گیری از توابع بخش زرنه و عصر امروز نیز منطقه جنگلی پلنگ کنار را در بر گرفت.
کد خبر: ۸۰۴۸۷۸
آتش دو منطقه جنگلی شهرستان ایوان را در برگرفت

معروف بسطامی گفت: حجم آتش سوزی در ارتفاعات بخش زرنه بخاطر وزش باد بسیار بیشتر بود ولی با تلاش عوامل امدادی، آتش نشانی و مشارکت مردم حریق بطور کامل مهار شد.

وی افزود: هم اکنون اطفای حریق در منطقه جنگلی پلنگ کنار با تلاش و جدیت عوامل امدادی، آتش نشانی، عوامل شهرداری و سایر دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران و گروه های مردمی ادامه دارد.

بسطامی تاکید کرد: هنوز اطلاع دقیقی از میزان خسارت احتمالی این دو حادثه در دست نیست ولی علت اصلی وقوع این حوادث عامل انسانی و بی احتیاطی در خاموش نکردن آتش در طبیعت گزارش شده است.

فرماندار ایوان یادآور شد: این حوادث نخستین آتش سوزی در عرصه های طبیعی این شهرستان در سال جاری بوده است ضمن اینکه در سال گذشته هیچ حادثه آتش سوزی در این شهرستان نداشتیم.

مدیرکل محیط زیست استان ایلام نیز گفت: از روز گذشته تاکنون هشت فقره آتش سوزی در عرصه های طبیعی و زیست محیطی این استان رخ داده است.

وی افزود: در مجموع 100 هکتار از عرصه های طبیعی و ملی و زیست محیطی استان بر اثر این حوادث دچار خسارت هایی شده اند که هنوز میزان دقیق آن مشخص نشده است.

مازیار سلیمان نژاد گفت: بیشترین حجم آتش سوزی مربوط به ارتفاعات شلم در شهر ایلام است که پس از حدود 20 ساعت، حریق با تلاش گروه های امدادی و مردم بطور کامل مهار شده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها