«داستان توکیو» در شبکه نمایش

شبکه نمایش این هفته برای بخش سینمای کلاسیک که شب‌ها ساعت یک بامداد به مخاطبان ارائه و روز بعد در ساعات 7 و 17 بازپخش می‌شود، چند فیلم معروف را در جدول پخش خود قرار داده است که از میان آنها می‌توان به داستان توکیو و الیورتوئیست اشاره کرد.
کد خبر: ۸۰۳۱۴۱
«داستان توکیو» در شبکه نمایش

این شبکه برای فردا فیلم روشنایی‌های شهر ساخته چارلی چاپلین را برای پخش آماده کرده است. روشنایی‌های شهر یکی از معروف‌ترین فیلم‌های چاپلین است که آشنایی او را با یک دختر نابینا به تصویر می‌کشد. چاپلین همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا او را که فقیر است، شاد کند.

علاقه‌مندان به سینمای آلفرد هیچکاک فیلم توطئه خانوادگی را می‌توانند روز دوشنبه از این شبکه تماشا کنند. این فیلم که آخرین اثری است که هیچکاک آن را کارگردانی کرده است درباره رابطه اعضای یک خانواده است که هرکدام نقابی به چهره دارند و بدون این‌که واقعیت درون خود را بروز دهند، تلاش می‌کنند دیگری را فریب دهند.

گروهبان راتلیچ ساخته جان فورد و سربزنگاه فیلم‌هایی هستند که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به نمایش درمی‌آیند. شبکه نمایش برای پنجشنبه و جمعه هم دو فیلم کلاسیک پرطرفدار را در جدول پخش قرار داده است. روز پنجشنبه فیلم داستان توکیو را پخش می‌کند که فیلمی ژاپنی است و داستان زن و شوهر سالمندی را به تصویر می‌کشد که برای دیدار با فرزندان خود از شهرستان به توکیو می‌آیند، اما هرکدام از بچه‌های آنها به بهانه گرفتاری‌های شخصی به آنها کم‌محلی کرده و به نوعی آنها را از خود طرد می‌کنند و... .

این شبکه برای روز جمعه هم فیلم الیورتوئیست ساخته دیوید لین را در نظر گرفته است. این فیلم یکی از قدیمی‌ترین و بهترین فیلم‌هایی است که براساس رمان الیورتوئیست نوشته چارلز دیکنز ساخته شده است. دیوید لین این فیلم را سال 1948 مقابل دوربین برد. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها