وزیر اطلاعات با اشاره به اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: با وجود تلاش بسیاری از سرویس‌های اطلاعاتی بیگانگان، این اشراف اطلاعاتی مانع بروز حوادث امنیتی در کشور شده است.
کد خبر: ۸۰۳۰۳۶

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سید محمود علوی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه دیروز تهران افزود: با همکاری نزدیک نهادهای امنیتی و قوه قضاییه و اشراف فراگیر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمن در چنگ جمهوری اسلامی است و هر توطئه‌ای کشف و خنثی می‌شود. وی با بیان این‌که روزی نیست که شاهد کشف و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور نباشیم، ادامه داد: دشمنان تمام توان خود را برای به چالش کشیدن امنیت جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند تا شاید بتوانند صدای انفجاری در یکی از نقاط ایران ایجاد کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به حوادث امنیتی که از سال گذشته تاکنون از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و خنثی‌سازی شده است، گفت: در این مدت ما شاهد خنثی‌سازی ده‌ها عملیات تروریستی بودیم که از آن جمله می‌توان به کشف عملیات انتحاری انفجار در روز قدس سال گذشته در شیراز و زاهدان‌ و دستگیری اعضای گروهک تروریستی در زاهدان که با ربودن یک شمشیرباز بین‌المللی کشورمان قصد باجگیری داشتند، اشاره کرد.

وی افزود: از این گروه که قصد بمب‌گذاری در مشهد را نیز داشت مقادیری تجهیزات و مواد منفجره کشف و ضبط شد.علوی، هلاکت برخی سرکردگان گروه‌های تروریستی از جمله عبدالرئوف ریگی و داماد این تروریست را از دیگر دستاوردهای سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک سال گذشته عنوان کرد و گفت: شناسایی و دستگیری عاملان ترور نماینده اهل سنت کردستان در مجلس خبرگان رهبری و انهدام گروه تکفیری که قصد مسموم کردن غذای یکی از هیات‌های بزرگ تهران را داشتند، از دیگر اقدمات انجام شده در این مدت است.

وزیر اطلاعات افزود: دستگیری و انهدام باندی که قصد سرقت مسلحانه در تهران و بمب‌گذاری در حرم حضرت معصومه(س) را داشت، دستاورد دیگر فرزندان ملت ایران در وزارت اطلاعات بود و با هوشیاری وزارت اطلاعات، هسته‌های داعش در ایران یکی پس از دیگری شناسایی و منهدم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها