شرکت ملی گاز ایران منتشر کرد

جداول جدید قیمت گاز مشترکان خانگی

شرکت ملی گاز ایران جداول جدید قیمت گاز مشترکان خانگی پس از ابلاغ مصوبه افزایش ۱۵ درصدی بهای این حامل انرژی پاک را منتشر کرد.
کد خبر: ۸۰۲۳۷۱
جداول جدید قیمت گاز مشترکان خانگی

قیمت گاز طبیعی در بخش خانگی فروردین ماه سال گذشته ۲۰ درصد و خرداد ماه سال حاری هم ۱۵ درصد افزایش یافته است. با افزایش جدید قیمت‌ها متوسط قیمت زمستانی گاز طبیعی پس از افزایش ۲۰ درصدی سال گذشته از مترمکعبی ۷۰ تومان به ۸۴ تومان رسیده و با افزایش جدید ۱۵ درصدی این قیمت سال جاری به ۹۶ تومان به ازای هر مترمکعب رسیده است.

از سوی دیگر، قیمت گاز سال گذشته پس از افزایش ۲۰ درصدی عملا از ۱۲۰ به ۱۴۴ تومان رسید و با افزایش ۱۵ درصدی سال جاری این قیمت به ۱۵۰ تومان رسیده است.

در همین حال ناصر ابراهیمی مدیر گازرسانی شرکت گاز درباره نحوه محاسبه عوارض مصرف گاز طبیعی هم گفته است: عوارض مصرف گاز طبیعی سال گذشته ۱۳ تومان به ازای هر متر مکعب بود که با مصوبه دولت این نرخ به ۱۰ درصد از مصرف کل گاز قبوض رسیده است.

این مقام مسئول تعیین نرخ ۱۰ درصدی عوارض مصرف گاز را معادل ۹ تا ۱۱ تومان به ازای هر متر مکعب عنوان کرد و افزود: علاوه بر این هزینه عوارش قبوض گاز خانگی هم امسال در مقایسه با سال گذشته یک درصد افزایش یافته است.

جداول جدید قیمت و میزان مصرف گاز طبیعی مشترکان خانگی در ۱۲ پله مصرفی به شرح ذیل است:

(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۱۲
قادر
-
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۱
۰
سلام بخداپانصدهزارتومان پول گاز امد برام حقوق دریافیم یك میلیون و دویست هزارتومان است با5نفر عایله اقای رییس جمهوری توبكو به زن بچه هام چه بگم با28سال خدمت. والله ابروی ما رو بردید
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
۰
۰
اداره گاز تو هیچ سایتی قیمت گازو اعلام نكرده ...در روز روشن بخدا
مصرف كننده خانگی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
۰
۰
سلام

فقط این رو میتونم بگم همه چی در حال گران شدن و افزایش نرخ ها هست . ماهیانه.سالیانه.

من كه ندیدم ارزونی در كار باشه فقط گرونی

مثل 50 سال پیش شبای سرد زمستون باید یه كرسی درست كنیم بریم دورش بشینیم و خودمونو گرم كنیم با چندین لباس روی لباس تا گرم بشیم

كسی جرات نداره بخاری الان روشن كنه و بخواد در چند ساعت متداوم روشن بذاره چون هزینه زیادی میاد

من كه مسئولان رو نفرین نمی كنم ولی از آنها راضی نیستم در بعضی موارد خاص مثل همین افزایش های .............
خدا به داد ما بد بخت بیچاره ها برسه
افتخاری
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
۰
۰
سلام
كسی هم نیست دقت كنه كه محدوده زمانی نرخ زمستانه را هم در شهر بجنورد تغییر دادند و از پایان آبان تا پایان اسفند فقط زمستانی حساب میشه مدت زمان یك ماه كه نرخش زمستانی بود حالا با نرخ گران تابستانی محاسبه می كنند،چی باید گفت؟خدا و ملت باید به اعمال اینها رسیدگی كنند.
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
۰
۰
سلام زرنگی كه شركت گاز می كند این است كه وقتی می گوید از 15 ابان مثلا فصل سرد محاسبه می شود می اید قبض را از اول ابان به یك فاصله چهل و پنج روزه می فرستد و بعد كل مصرف را می اید میانگین می گیرد و یك سوم زمان مصرف كه قبل از تاریخ 15 ابان است و مسلما در ان زمان به علت گرمتر بودن هوا نسبت به بعد 15ابان كمتر است را دقیقا به اندازه مصرف بعد 15 ابان محاسبه كرده و باعث می شود هزینه قبض افزایش كاذب به نفع شركت گاز شودخدا نگذرد از این دزدی اشكار
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
۰
۰
متاسفم كه در كشوری زندگی می كنم كه فقط فشار رو روی كم درامدها میاره و هیچ نظارتی روی ارگانها و شركت های خدمات دهنده نیست.
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
۰
۰
سلام بعداز این همه سال هنوز معلوم نیست كه قبوض گاز چطور حساب میشه چون كلا بااون چیزی كه پشت برگه وجود دارد محاسبه نمی شود .حالا كه نظارتی نیست بخورن تا .....
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
۰
۰
اقا چه خبراست این همه گرانی گاز مگر حقو ق ماچقدر است خدا لغت كند
محمد خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
۰
۰
شركت محترم گاز البرز تقاضا می شود:
1- شماره پیامكی شركت گاز را برای اطلاع از مبلغ مصرفی گاز با ارسال شماره اشتراك (مانند گذشته) در قبض های ارسالی شركت اعلام فرمائید.
2- نحوه محاسبه بهای گاز مصرفی بسیار بی قاعده و نا مشخص است و در سایت شركت هم منطقه البرز معلوم نیست .لطفا لااقل منطقه كرج را مشص كنید.
3- چرا بهای گاز كرج در شهریور ماه برای هر متر مكعب بطور متوسط 291 تومان ، در آبانماه 146 تومان و در بهمن 71 تومان منظور گردیده است.
پاسخ به این سوالات ما را از مراجعه به شركت گاز جلوگیری می كند. با سپاس. خراسانی
مصرف كننده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
۰
۰
این چه طرز كاره؟ جدای از گرون كردن مبالغ، اصلا مشخص نیست مبلغ رو از چه فرمولی حساب میكنند. ما و همسایه بغلی با زیربنای برابر و تعداد بخاری برابر و مصرف تقریبا مساوی، یكیمون چهل هزار تومن، یكیمون صدوپنجاه و پنج هزار تومن قبض برامون اومده. تازه توی قبض كه یه تفریق ساده رو هم اشتباه زدن و مصرف قبلی و فعلی رو كه كم كردن، میزان مصرفو غلط زدن. و غیر این من با میزان مصرف درست كه از سایت شركت گاز محاسبه كردم مبلغ قبضم ۲۵۰۰ تومن كمتر از مبلغ توی قبض شد. البته حدود۲۰ هزار تومن هم عوارض و مالیات بهش اضافه شد.اگه از هر مشترك همین مبلغ كم رو اضافه تر بگیرن... اصلا برا چی اضافه تر؟؟ اصلا این پولا كجا میره؟؟
مسعود آقائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
۰
۰
برای ما كه ۱۰۶۶ متر مكعب مصرفمون بوده و طبق جدول تعرفا هاتون میشه حدودای ۴۵ هزار تومن تا پنجاه هزار با عوارضو آبنومان و غیرش،قبضمون اومده ۱۰۶۰۰۰ تومن ، با چه تعرفه ای حساب كردین،چرا كسی پاسخگو نیست؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
۰
۰
خطاب من به آن ظالمان است كه جیب محرومان را خالی میكنند به هر نوع و هر شكل ..این پولها را در حساب بانكی در كشور آمریكا سپرده میكنند و بعدا دادگاه آمریكا همه پولها را بر میدارد و به صهیونیست ها میدهد دزد به دزد میزند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها