معاون سازمان امور مالیاتی کشور خبر داد:

31 تیر آخرین مهلت ثبت نام مودیان در سامانه الکترونیکی

دفتر مرکزی حراست سازمان امور مالیاتی کشور از مودیان مالیاتی خواست در مقابل شگردهای جدید کلاهبرداران و سودجویان هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۰۱۱۸۹
شگردهای جدید کلاهبرداری مالیاتی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رسانه مالیاتی ایران، اخیرا شگردهای جدیدی از سوی برخی افراد کلاهبردار و سودجو مشاهده شده که عمدتا با هدف سوءاستفاده از فقر آگاهی مودیان مالیاتی از قوانین و مقررات انجام گرفته است.

طبق گزارش‌های رسیده به این سازمان، فرد یا افرادی کلاهبردار با جعل سربرگ مکاتبات سازمان امور مالیاتی کشور، ضمن ارسال نامه‌ای برای برخی مودیان مالیاتی و اشاره به یک بخشنامه جعلی، ادعای عودت 20 درصد از مالیات پرداخت شده در سال 93 توسط شرکت‌های دارای شماره اقتصادی را مطرح می کنند و خواستار ارسال اطلاعات هویتی فرد به همراه شماره حساب بانکی و رمز دوم آن شده‌اند.

از آنجاییکه این اقدام به ‌منظور کلاهبرداری و سرقت از موجودی حساب بانکی مودیان محترم است، از همه هموطنان گرامی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده این موارد، در اسرع وقت، با شماره تلفن 56-39903755 به دفتر مرکزی حراست سازمان امور مالیاتی کشور یا به دفاتر حراست مستقر در ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كمال
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
۰
۰
سلام
آقا این فكس برای من اومده جالبه شماره ای كه داده برای ارسال جواب فكس (8421...) دایر و كار میكنه، اطلاعاتی هم كه می خواد جالبه:
1- نام شركت یا موسسه
2- كد اقتصادی
3- شماره تماس (همراه)
4- نام بانك
5- شماره حساب
6- شماره كارت
7-رمز دوم
8- كد cv روی كارت
9- تاریخ انقضا

نیازمندی ها