مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس گفت: چهارمین گروه از گردشگران اروپایی که ۷۰ نفرند چهارشنبه گذشته با قطار «یورو ـ آسیا» وارد استان فارس شده و از جاذبه‌های گردشگری شیراز دیدن کردند.
کد خبر: ۸۰۰۴۲۳
ورود 70 گردشگر اروپایی به استان فارس

مصیب امیری با اشاره به این‌که این گروه ۷۰ نفره از کشورهای سوئیس، آلمان و برزیل به شیراز سفر کرده‌اند، افزود: این گردشگران از مجموعه‌های تاریخی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، بازار وکیل و باغ ارم بازدید کردند.

وی یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده پنجم خرداد ماه نیز پنجمین گروه از گردشگران خارجی با قطار هزار و یک شب و از مرز رازی وارد ایران می‌شوند و طبق برنامه زمان‌بندی شده پس از عبور از استان‌های زنجان، یزد و اصفهان به استان فارس وارد شده و در مدت دو روز در این استان اسکان می‌یابند.

امیری با بیان این‌که قطار هزار و یک شب در ایستگاه راه‌آهن سعادت‌شهر در روز جمعه ۸ خرداد توقف دارد عنوان کرد: روز شنبه نهم خرداد ماه نیز این گروه که نزدیک به ۷۰ نفر هستند از جاذبه‌های پاسارگاد، نقش‌رستم، تخت‌جمشید، باغ‌ارم، مسجد نصیرالملک، مسجد وکیل، شاهچراغ(ع)، حافظیه و مجموعه زندیه شیراز دیدن می‌کنند. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها