زن جوان وقتی متوجه شد شوهرش قصد طلاق او را دارد، برای ربودنش آدم‌ربا اجیر کرد.
کد خبر: ۸۰۰۲۴۱
اجیر‌کردن‌ آدم‌ربا برای ربودن شوهر

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده در آخرین روزهای سال گذشته با شکایت مرد میانسالی در پلیس آگاهی شهرستان شهریار در غرب استان تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. او در شکایت خود گفت: باجناقم همراه 2 نفر دیگر مرا ربوده و در چاهی در یک باغ زندانی کرده بودند که از غفلت آنها استفاده کرده و از آنجا فرار کردم.

با تشکیل پرونده قضایی و به دستور بازپرس اسماعیل برجسته، تحقیقات پلیس آغاز و ماموران موفق به دستگیری مردی شدند که نگهبان و مالک باغ مورد نظر بود. او با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کرد با کمک یک مرد و باجناق شاکی دست به این کار زده و هدفشان اخاذی و سرقت از وی بوده است.

جستجو‌ها برای دستگیری 2 متهم فراری ادامه داشت تا این که 2 هفته پیش شاکی با حضور در پلیس آگاهی اعلام کرد همسرش به طرز مرموزی ناپدید شده و پول و طلاهایی که در خانه داشته را با خود برده است و با توجه به این که با وی اختلاف‌ داشته احتمال می‌دهد او با متهمان فراری در ارتباط باشد.

با جمع‌بندی اطلاعات، همسر این مرد نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. همزمان با شروع تحقیقات روزهای پایانی هفته گذشته این زن در خانه یکی از اقوامش شناسایی و دستگیر شد. او با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و حرف های متناقضی را بیان کرد، اما در مواجهه حضوری با شوهرش به ناچار اعتراف کرد او نقشه ربودن همسرش را طراحی و آدم رباها را اجیر کرده است.

متهم به پلیس گفت: مدتی بود که من و شوهرم اختلاف پیدا کرده بودیم. او می‌خواست برای همیشه مرا ترک کند. بنابراین تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. نقشه ربودنش را طراحی کردم و به کمک خواهرم و شوهرش و دو مرد دیگر آن را عملی کردیم. قرار بود بعد از اجرای نقشه خودروی شوهرم را به آنها بدهم و 10 میلیون تومان وجه نقد به آنها پرداخت کنم.

با اعتراف وی، خواهرش نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و پس از دستگیری و مواجهه حضوری با این متهم گفته‌های او را تائید کرد. دیروز گشت پلیس در یکی از محله‌های شهرستان هشتگرد خودروی سرقتی را متوقف کرد و راننده آن که یکی از متهمان فراری بود، دستگیر شد.

این مرد با انتقال به پلیس آگاهی شهریار بازجویی شد و ابتدا ادعا کرد که خودرو را خریده و از سرقتی بودن آن خبر ندارد، اما در ادامه بازجویی و مواجهه حضوری با شاکی اعتراف کرد که دروغ گفته و در ربودن مالباخته نقش داشته است.

بازپرس اسماعیل برجسته، رئیس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهریار برای متهمان قرار قانونی صادر کرد. تحقیقات از آنها برای شناسایی و دستگیری باجناق شاکی که آخرین عضو این باند آدم‌ربایی است، ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها