زن جوان که با همدستی مرد جوانی نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کرده بود، در مقابل پنج قاضی جنایی منکر اتهامش شد.
کد خبر: ۷۶۳۰۳۱

به گزارش جام‌جم، در آخرین روز خرداد امسال ماموران پلیس آگاهی در جریان وقوع یک قتل در بیابان‌های شهرک مارلیک شهرستان ملارد قرار گرفتند. با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد، مقتول مرد جوانی به نام ابراهیم است که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است.

کارآگاهان در ادامه به همسر مقتول مشکوک شده و او را تحت بازجویی قرار دادند. زن جوان به نام ناهید در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: پس از ارتباط پنهانی با مرد جوانی به نام احمد نقشه قتل شوهرم را طراحی و اجرا کردیم.با این اعترافات احمد دستگیر شد که در بازجویی‌ها به قتل با همدستی ناهید اعتراف کرد. صبح دیروز دو متهم پرونده در شعبه 113 دادگاه کیفری در مقابل پنج قاضی جنایی محاکمه شدند.در این جلسه اولیای دم برای قاتل و عروس سابق خود درخواست اشد مجازات کردند.

قاضی مصطفی باقری رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به احمد از او خواست به دفاع از خود بپردازد.

مرد جوان با قبول اتهامش گفت: پس از مدتی رابطه پنهانی با ناهید به او علاقه‌مند شده و تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. ناهید از ابراهیم خواست که او را طلاق دهد، اما شوهرش مخالفت کرد. به همین خاطر تصمیم به قتل گرفتیم. ابراهیم نقاش ساختمان بود و روز حادثه به بهانه نقاشی خانه‌ام، او را به حوالی مارلیک بردم و با ضربه‌های چاقو کشتم. بعد با خودروی مقتول فرار کرده و به خانه بازگشتم. خودرو را در محلی خلوت پارک کرده و قصد داشتم به شمال کشور فرار کنم که دستگیر شدم.

در ادامه ناهید در جایگاه متهم قرار گرفت که با رد اتهامش گفت: احمد به زور خودش را وارد زندگی من کرد و من هیچ علاقه‌ای به ارتباط با او نداشته و در قتل شوهرم هم نقشی نداشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها