مردی که کیف 8 میلیاردی مدیر کارخانه‌ای را سرقت کرده بود، تصور نمی‌کرد یک‌شبه میلیاردر شدن او باعث شک پلیس می‌شود.
کد خبر: ۷۹۹۴۵۱
سارق میلیاردی دستگیر شد

به گزارش جام‌جم، مرد کارخانه‌دار خودروی خود را مقابل دفترش پارک کرد و نیم ساعت بعد وقتی بازگشت، متوجه سرقت کیف حاوی 8 میلیارد تومان پول نقد از داخل آن شد. او در ادامه با پلیس تماس گرفت و ماموران را در جریان سرقت قرار داد.

پس از بررسی‌های مقدماتی، پرونده‌ای تشکیل شد و کارآگاهان پلیس آگاهی محلات تحقیقات خود را آغاز کردند.

در روزهای پایانی هفته گذشته وبا گذشت 2 ماه از وقوع حادثه ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد یکی از مشتریان شاکی به یکباره وضع مالی‌اش خوب شده است. با کشف این سرنخ، مرد مورد نظر دستگیر شد. در بازرسی خانه متهم نیز مقداری از پول‌ها و مدارک شاکی کشف شد.

متهم در بازجویی به سرقت اموال مالباخته اعتراف کرد و گفت: در جریان رفت و آمد به کارخانه شاکی متوجه شدم او روز حادثه قصد انتقال 8 میلیارد تومان پول نقد را دارد. به همین خاطر وقتی وارد شرکت شد، در یک لحظه سوئیچ خودروی او را برداشته و کیف حاوی پول را سرقت کردم. بعد هم برای این‌که کسی شک نکند، سوئیچ را سرجایش گذاشتم. در این مدت 20 میلیون تومان از 8میلیارد تومان پول‌های سرقتی را خرج کردم . قصد داشتم با بقیه پول‌ها برای خودم کارخانه بخرم که ناکام مانده و دستگیر شدم.

سرهنگ فرامرز گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان محلات در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایمش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها