جام جم ورزشی: ملی پوش آرژانتینی منچستریونایتد می گوید بدترین فصل فوتبالی خود را پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۷۹۸۵۲۸
دی ماریا: فصل بسیار بدی بود

به گزارش جام جم ورزشی ، آنخل دی ماریا در ابتدای فصل 2015-2014 با یک قرارداد 59/7 میلیون پوندی از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست. او در نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر انگلیس به هیچ عنوان راضی کننده نبود و در حالی تنها 23 مرتبه برای تیم خود به میدان رفت که در فصل پیش از آن با پیراهن رئال مادرید به عنوان برترین بازیکن فصل تیمش انتخاب شده بود.

این هافبک 27 ساله در این رابطه گفت: من اصلا از نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر انگلیس راضی نیستم. من از رئال به اینجا آمدم تا قهرمانی های متعددی را تجربه کنم اما این فصل برای من بسیار بد بود. خیلی عصبی ام چرا که می خواستم از این بهتر باشم."

وی افزود: " هواداران انگلیسی هنوز دی ماریای واقعی را ندیده اند. می دانم که می توانم در سطح بهتری باشم. امسال اصلا برای من خوب نبود. سازگاری با شرایط فوتبال انگلیس اصلا ساده نیست. همه به من می گویند نخستین فصل حضور در لیگ برتر انگلیس برای یک بازیکن خارجی بسیار مشکل است. چالش جدی من برای امسال نیست، چالش جدی این است که من می خواهم بخشی از تاریخ منچستریونایتد باشم. رویای من این است که با یونایتد قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شوم."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها