پایان هفته گذشته پایتخت با مرگ 3 مرد همراه بود.
کد خبر: ۷۹۸۴۹۷
3 پرونده جنایی در پایان هفته پایتخت

به گزارش جام‌جم، ساعت8 و 30 دقیقه پنجشنبه مالک یک ساختمان در حال ساخت در تماس با پلیس از قتل نگهبان ساختمان خبر داد. با حضور کارآگاهان پلیس و بازپرس ویژه قتل در خیابان بهبودی در شهرک ولی‌عصر، تیم جنایی با جسد غرق خون کارگر 35 ساله به نام سلطان در اتاق سرایداری روبه‌رو شدند. در بازجویی از مالک ساختمان او مدعی شد ساعت 8 صبح برای سرکشی به ساختمان آمدم. هرچه در زدم سلطان در را باز نکرد. وقتی وارد ساختمان شدم با جسد او در اتاقک سرایداری روبه‌رو شدم.در ادامه مشخص شد مقتول به علت اصابت جسم سخت به سرش به قتل رسیده است. در بازرسی اتاق نیز پتک آغشته به خون کشف شد.

در ادامه با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان مامور کشف راز این جنایت شدند.

کشف جسد سوخته

تحقیقات برای کشف راز دومین قتل پایتخت از 30 دقیقه بامداد جمعه پس از تماس اهالی محله اتابک با ماموران پلیس آغاز شد. با حضور ماموران و سعید احمدبیگی، بازپرس ویژه قتل، آنها با جسد نیمه سوخته‌ای در قطعه زمینی روبه‌رو شدند.

اهالی در تحقیقات مدعی شدند، ساعت 11 و 30 دقیقه متوجه آتش‌سوزی و دود در انتهای زمین شده و زمانی که برای بررسی به آنجا رفتیم با جسد پتو پیچ شده‌ای روبه‌رو شدیم که در حال سوختن بود. با خاموش کردن آتش، موضوع را به پلیس اطلاع دادیم.با بررسی صحنه مشخص شد جسد متعلق به مردی حدود 45 ساله است که لباس به تن نداشته و دور گردنش پیراهنی بسته شده که با آن خفه شده است. این موضوع فرضیه ارتکاب قتل در نقطه‌ای دیگر و انتقال جسد به این مکان خلوت را قوت بخشید.

مرگ در خوابگاه

سومین حادثه پایتخت مربوط به مرگ مشکوک مردی 42 ساله به نام رسول در خوابگاهی در خیابان سهروردی بود. پنجشنبه شب ماموران کلانتری عباس‌آباد در تماس با بازپرس ویژه قتل این ماجرا را گزارش کردند.

تحقیقات مقدماتی نشان داد، با انتشار بوی تعفن از اتاقی در این خوابگاه، مدیر آنجا به موضوع مشکوک شده و پلیس را در جریان قرار داده بود. به هم ریختگی اتاق و رد خون در اتاق فرضیه قتل را مطرح کرد. مدیر خوابگاه در بازجویی‌ها مدعی شد چهارشنبه شب صدای جر و بحث از اتاق رسول شنیده می‌شد. با دستور بازپرس احمد بیگی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ این مرد مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها