تکواندو قهرمانی جهان - روسیه؛

ایران با کسب 3 طلا قهرمان تکواندوی جهان شد

تکواندو قهرمانی جهان

حجی زواره دومین طلایی ایران شد

نماینده وزن پنجم تیم ملی تکواندو کشورمان با برتری مقابل رقیب ازبکستانی خود در دیدار پایانی به مدال طلا دست یافت.
کد خبر: ۷۹۸۱۶۸
حجی زواره دومین طلایی ایران شد

مسعود حجی زواره تکواندوکار ورن پنجم تیمی کشورمان که با شکست همه رقبا راهی بازی نهایی شده بود در این مرحله مقابل نیکیتا رافائلوویچ از ازبکستان قرار گرفت و با ارایه یک مبارزه برتر 9 بر 7 پیروز از میدان خارج شد و دومین طلای تیم ملی کشورمان را به نام خود ثبت کرد.

این سومین مبارزه دو تکواندوکار بود که نماینده کشورمان همانند دیدار نهایی بازیهای آسیایی و مسابقات جایزه بزرگ رقیب خود را شکست داد.

نماینده کرمانشاهی تیم ملی تکواندو کشورمان روز گذشته با غلبه بر تکواندوکارانی از الجزایر، کرواسی، اسپانیا و مکزیک خود را به جمع 4 تکواندوکار برتر وزن 74- کیلوگرم رساند، وی عصر دیروز در مرحله نیمه نهایی آلبرت گان یکی از امیدهای میزبان برای کسب مدال طلا را در با امتیاز طلایی شکست داد و به فینال رسید.

برای تیم ملی کشورمان، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم یک نشان طلا برای تیم ملی کشورمان کسب کرد. با احتساب طلای حجی زواره تیم ملی کشورمان ضمن ایستادن در صدر جدول توزیع مدال ها به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شد. تیم ملی کشورمان دو نماینده دیگر داشت که هم نصرآزادانی و هم روحانی با شکست برابر رقبای خود از دو مسابقات کنار رفتند.

این دوره از مسابقات ار روز سه شنبه (22 اردیبهشت ماه) در 8 وزن جهانی با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روس‌ها آغاز و دوشنبه (28 اردیبهشت ماه) به پایان می رسد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها