اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا فرایند رسیدگی به طرح جریمه مشمولان غایب و تعیین تکلیف مشمولان غایب را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۹۸۰۲۵
ساز و کار جریمه مشمولان غایب

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا ، این سازمان در خصوص فرآیند رسیدگی به طرح جریمه و تعیین تکلیف مشمولان غایب اعلام کرد : روند رسیدگی به درخواست متقاضیان استفاده از این طرح ، که قبلا در زمان مقرر در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +10 ) به ثبت رسیده است.

پس از بررسی و تایید نهایی، با ارسال پیامکی به شماره 1100 از طریق سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی بر احراز و یا عدم احراز شرایط برای استفاده از این طرح به شماره همراه متقاضیان که در زمان ثبت درخواست ارائه نموده‌اند، اعلام می‌شود.

این سازمان خاطر نشان کرد: افرادی که شامل بهره مندی از طرح مذکور می‌شوند، می‌بایست پس از دریافت پیامک این سازمان ظرف مدت 10 روز به همان دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) که درخواست خود را ارائه نموده مراجعه و با اطلاع از میزان مبلغ مشخص شده، شماره حساب بانک و شناسه واریزی مورد نظر و همچنین دریافت فرم تعهد نامه محضری اقدام به تکمیل مدارک نمایند.
سازمان وظیفه عمومی ناجا یاد آور شد: متقاضیان می بایست مدارک تکمیل شده از قبیل تعهدنامه محضری مبنی بر صحت مدرک تحصیلی و فیش واریزی خود را ظرف مدت 10 روز به همان دفترخدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +10) تحویل تا نسبت به ثبت در سامانه و ظیفه عمومی اقدام گردد.
عدم ارائه مدارک مورد نظر در زمان مقرر به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) به منزله انصراف از درخواست است.

در این اطلاعیه ضمن هشدار به متقاضیان این طرح در خصوص شگرد های افراد سود جو و کلاهبردار، تاکید می‌شود: افراد واجد شرایط برای کسب اطلاعات بیشتر فقط به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی ww.vazifeh.police.ir مراجعه یا با سامانه تلفن گویا به شماره 096480 تماس حاصل نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها