در طرح کمپین مبارزه با ایدز، بیش از 30 نفر از مدیران و مسئولان خانه های دوام و گروه های مردم نهاد، شهروندان را از چگونگی ابتلا به این بیماری و راههای پیشگیری از آن آشنا می کنند.
کد خبر: ۷۹۷۷۱۹
مشارکت شهروندان منطقه 16 در کمپین مبارزه با ایدز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، سید مازیار علوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 گفت:در 9 سرای محله نواحی ششگانه منطقه 16،از آغاز این طرح تا کنون ، کار آموزشی به بیش از 2000 نفر در قالب آموزش چهره به چهره، توزیع کتابچه و بسته های آموزشی انجام شده است.

وی با اشاره به همکاری کلانتری های منطقه در این طرح تصریح کرد: بیش از 230 نفر از مددجویان مددسرای بهمن نیز با بیماری ایدز و راههای پیشگیری از آن ، با هدف اطلاع رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی آشنا شدند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 گفت: در سال گذشته نیز پایگاه خدمات اجتماعی منطقه در پایانه جنوب و ورودی شهر تهران ، کارگاه های آموزشی بیماری ایدز را برگزار کردند که در این کارگاهها بیش از 700 نفر آموزش دیدند.

سید مازیارعلوی در پایان افزود : طرح آموزش و کمپین مبارزه با ایدز،کار آگاه سازی در خصوص این بیماری را تا پایان سال در معاونت اجتماعی و همه نواحی ادامه می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمیده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
۰
۰
سلام.این كمپین واقعا عالیه.برای اطلاع رسانی به مردم درباره این بیماری نیاز به عزم همه گانی در همه شهرها است تا انشالا در كشورمان جلوی شیوع این بیماری مهلك گرفته شود.فقط ایا شما اطلاعی از اینگونه كمپین ها در شهرهای دیگر مثلا شیراز هم دارین؟ اگر اطلاع رسانی كنین ممنون میشوم.با سپاس
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها