فریاد مرگ بر آل سعود در تهران طنین انداز شد

راهپیمائی نمازگزاران تهرانی در حمایت از مردم مظلوم یمن

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا:

حمله سعودی ها به یمن قطعا شکست می خورد

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: قطعا سعودی ها به هدف خود در حمله به یمن نخواهند رسید و این حمله باعث شکست قطعی آنها خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۵۷۱۴
حمله سعودی ها به یمن قطعا  شکست می خورد

سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌ صفوی عصر پنجشنبه در یادواره شهید خلیفه‌ سلطانی، کلاهدوزان، شهدای عملیات فتح ‌المبین و بیت‌ المقدس که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه همواره از گلستان شهدا به عنوان یکی از درهایی که به روی بهشت باز می شود یاد می شد، اظهار داشت: با نگاهی به شهدایی که در این مزار به خاک سپرده شده اند می توان به خوبی این حقیقت را دریافت.

وی افزود: روزی که مسلمانان واقعیت شهادت را فراموش کنند به خواری دچار خواهند شد و در دوران انقلاب این امام خمینی(ره) بود که با مبارزه با طاغوت و پیروزی انقلاب راه شهادت باز شد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان این پرسش که آیا صدها هزار شهید ایران اسلامی در تغییر دادن تحولات منطقه و جهان اسلام تاثیرگذار نبوده اند، افزود: باید به صراحت اعلام کرد که شهیدان بعد از شهادت نیز در زندگی ما تاثیرگذار هستند به طوری که بسیاری از خانواده های شهدا در رفع برخی مسائل خود حضور و تاثیر فرزندان شهید خود را احساس می کنند.

وی با بیان اینکه سردارانی همچون خلیفه سلطانی و کلاهدوزان همواره عمل را بر حرف ترجیح می دادند، افزود: صفاتی مانند ایمان و خردورزی در این دو بزرگوار بارز و هویدا بود.

سردار سرلشگر صفوی گفت: باید با برگزاری یادواره هایی از این دست به ابعاد شخصیتی شهیدان پرداخته شود.

وی اظهار داشت: دشمنانی که زمانی مانع صدور انقلاب اسلامی ایران به دنیا می شدند اکنون باید تاثیر این انقلاب در جهان را ببینند که به طور نمونه چگونه خون شهدای ما توانست صدام را نابود کند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: اکنون نیز همانگونه که آمریکا در عراق و افغانستان نتوانست به اهداف خود از ایجاد جنگ دست یابد قطعا سعودی ها نیز به هدف خود در حمله به یمن نخواهند رسید و این حمله احمقانه باعث شکست قطعی سعودی ها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت و مکتب مقاومت ملت ما به حزب الله و حماس و جهاد هم منتقل شده است، افزود: آرمان ها و شعارهای مردم یمن مانند شعارهای مردم ایران در دوران دفاع مقدس و انقلاب بود.

سردار سرلشگر صفوی با اشاره به اینکه عربستان و کشورهایی که با وی در این جنگ متحد شده اند از زمانی که یمن مقابله به مثل نماید باید ترس داشته باشند و بترسند، افزود: سعودی ها وابسته به آمریکا هستند و دارای یک نظام فاسد و پوسیده و دیکتاتورند که میلیاردها دلار بمب بر سر مردم یمن تاکنون فروریخته اند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها