در این فیلم بیننده شاهد تصاویری از حیوانات آلبینو یا زال خواهد بود که به نوعی اختلال مادرزادی پوستی مبتلا هستند که ویژگی اصلی آن فقدان بخش و یا کل رنگدانه ملانین در چشم ها، پوست و مو و یا به ندرت تنها در چشم‌هایشان است و گاهی زیبایی چشمگیر و استثنائی به آنها می‌بخشد.
کد خبر: ۷۹۳۰۸۴
آلبینوهای تماشایی حیات وحش + فیلم

در شرایطی که می‌توان میلیون ها رنگ و ترکیب رنگی را در طبیعت مشاهده کرد، برخی مواقع حتی طبیعت نیز با کمبود رنگ مواجه شود. شاید به همین دلیل است که حیوانات کاملا سپید یا زال توجه ما را به سوی خود جلب می‌کنند. برخی از این حیوانات سپیدپوش مانند وال و یا گوزن زال بسیار نادر بوده و امکان دارد به صورت غیر منتظره با آنها برخورد داشته باشیم.

آلبینیسم یا زالی نوعی اختلال مادرزادی پوستی بوده که ویژگی اصلی آن فقدان بخش و یا کل رنگدانه ملانین در چشم‌ها، پوست و مو و یا به ندرت تنها در چشم ها است. از این رو، حیوانات و همچنین انسان های مبتلا به زالی به طور غیر معمول دارای رنگی پریده و سپید هستند. رنگ چشم‌های حیوانات مبتلا به زالی در برخی موارد قرمز رنگ است زیرا رنگدانه کافی برای پوشش رگ‌های خونی شبکیه وجود ندارد. با هم این حیوانات جالب و زیبا را ببینیم.

منبع: لومتن

تدوین: جواد ودودزاده/جام‌جم نما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها