لوکس ساز شناخته شده آمریکایی یعنی لینکلن با سه خودروی جدید خود به مهمانی نمایشگاه اتومبیل شانگهای چین رفت. خودروی سایز متوسط MKZ، خودروی شاسی بلند فول سایز و یک مدل کانسپت چهار درب لوکس با نام کانتیننتال.
کد خبر: ۷۹۲۳۴۶
لینکلن با کانتیننتال به چین رفت + عکس

از لحاظ چهره آرایی، لینکلن کانتیننتال کانسپت طراحی عضلانی و جدی را به خود گرفته است. در جلو خودرو شاهد جلوپنجره‌ای متفاوت از محصولات لینکلن و چراغ‌های کشیده تمام LED با قابی تقریبا ساده مجهز به چراغ‌های مخصوص روز و در پایین آن، سپر حجیم با ورودی‌های هوای رادیاتورها هستیم که طراحی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشته است.

عقب خودرو را هم اگر سلیقه‌ای بررسی کنیم، چندان دلنشین و مخاطب پسند طراحی نشده است و بیشتر اعضا به صورت نادرست طراحی و کمی ساده شده‌اند.

چراغ‌های عقب با وجود مدرنیته بودن آنها به صورت خشک و ساده طراحی شده و در قسمت پایین بدنه هم تنها چهار خروجی اگزوز دیده می‌شود ولی برخلاف آن فضا و ادوات مورد استفاده در داخل کابین هر مخاطبی را مجذوب خود می‌کند.

قوای محرکه این خودرو هم بر اساس گفته‌های شرکت سازنده از طریق یک موتور 3 لیتری شش سیلندر «V» شکل اکوبوست (EcoBoost) تامین می‌شود که هنوز اطلاعاتی از جزییات قدرت و مصرف سوخت آن منتشر نشده، ولی می‌توان انتظار قدرتی حدودا 400 اسب بخاری را داشت.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها