پاسخ به یک سوال تکرارِی

مسی بهتر است یا رونالدو؟

جام جم ورزشی: طرح کردن سوال مسی بهتر است یا رونالدو دیگر به شدت تکراری و نخ نما شده است اما اینبار سر الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد می خواهد به این سوال پاسخ بدهد.
کد خبر: ۷۹۱۸۶۲
مسی بهتر است یا رونالدو؟

به گزارش جام جم ورزشی، رونالدو وقتی از سوی فرگوسن به منچستریونایتد آورده شد که تنها 18 سال داشت. در واقع فرگوسن نقش بسیار بزرگی درتبدیل شدن این پرتغالی به یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال داشت.

سر آلکس فرگوسن در گفتگو با روزنامه تلگراف به حمایت از شاگرد سابق خود پرداخت و عنوان کرد این بازیکن هر جا بازی کند می‌تواند هت تریک کند.

فرگوسن درباره مقایسه رونالدو و مسی به روزنامه ایندیپندنت گفت: در تابستان 2012، من در یک برنامه پرسش و پاسخ با مجری گری دن واکر از BBC، با حضور پیتر اشمایکل و سم آلاردایس شرکت کردم. یک نفر سوال کرد: "کدام بازیکن بهتر است، رونالدو یا مسی؟" پاسخ من این بود که: " خب، رونالدو فیزیک بهتری نسبت به مسی دارد. او در هوا بهتر است، با هر دو پا خوب کار می کند و سریعتر است. مسی وقتی توپ به پایش می‌رسد چیزی جادویی دارد. مثل این است که او روی زمینی از پَر فرود آمده است. سبک بازی کردنش ویرانگر است.

او ادامه داد: مردم مرتب می پرسند چه کسی بهترین است. برخی از آن‌ها از لیونل مسی یاد می‌کنند و دلایل خود را دارند. اما رونالدو کسی است که ممکن است در میلوال، کوئینز پارک رنجرز و دونکاستر بازی و هت تریک کند. مسی قطعا نمی‌تواند این کار را انجام دهد. رونالدو دو پا است، سریع است و در هوا شجاع است. من فکر می کنم مسی بازیکنی تنها در سبک بازی بارسلونا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ضد مسی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
۰
۰
از نظر من از همه لحاظ رونالدو بهتر است
علی كریمی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
۰
۰
مسی بهتر است چون سرعت بالایی دارد
پاسكاری های خوبی دارد دریبل خوبی دارد ولی رونالدو هیچی بلد نیست
نیایش
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
جك میگی

نیازمندی ها