یک منبع آگاه در نیروی زمینی سپاه:

خبر شهادت 10 تن از پرسنل قرارگاه قدس کذب محض است

آیت‌الله نوری‌ همدانی از مراجع تقلید در دیدار پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن، از شهدای هسته‌ای گفت: تیم هسته‌ای باید در مذاکرات خطوط قرمز را در نظر داشته و رعایت کند. این مطلبی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فراوان دارند.
کد خبر: ۷۸۹۷۱۷
توصیه به تیم مذاکره‌کننده

به گزارش ایسنا، وی افزود: چهره دشمن همیشه برای ما مشخص بوده و هیچ وقت دشمنان دست از توطئه علیه انقلاب و اسلام برنخواهند داشت، بنابراین باید مواظب حرکات و فتنه‌های آنها در مذاکرات باشیم.

هشدار به عربستان

امیر احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در برنامه «من طهران» شبکه خبری العالم در توصیه‌ای به ریاض گفت: ارتش عربستان تجربه جنگی ندارد و بسیار شکننده است و اگر با یک جنگ فرسایشی مواجه شود، باید آماده دریافت ضربات مهلکی باشد و شکست سختی خواهد خورد؛ عربستان بهتر است که دست از جنگ بردارد و به صورت سیاسی و مذاکره وارد عمل شود.

وی همچنین یادآور شد: در صورت اصابت موشک به شهرهای عربستان، جبران آن برای مسئولان این کشور سخت خواهد بود.

بررسی تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی

نادر قاضی‌پور، رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از بررسی این طرح طی هفته آینده در صحن مجلس خبر داد و گفت: واگذاری مسئولیت برخورد با پدیده زمین‌خواری به این سازمان از جمله مواد این طرح است.

وی در گفت‌وگویی با خانه ملت، یادآور شد‌: براساس طرح مذکور قرار است رئیس آن با اذن رهبر معظم انقلاب و به دستور رئیس قوه قضاییه به مدت پنج سال انتخاب شود.

همزمان محمدعلی اسفنانی، عضو کمیسیون قضایی مجلس از بررسی و تصویب کلیات طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور رئیس‌مجلس در کمیسیون مشترک قضایی، اقتصادی و اجتماعی خبر داد.

عصبانیت نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه این رژیم با ابراز نگرانی از دستاوردهای نظامی ایران و رژه روز ارتش اعلام کرد: روز گذشته شاهد رژه نظامی در تهران بودیم و تسلیحات این کشور در معرض دید دنیا قرار گرفت. هر سال موشک‌های ایران بزرگ‌تر، قدرتمندتر و از لحاظ نشانه‌گیری دقیق‌تر می‌شود. با این ‌حال یک چیز هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند و آن حک شدن «مرگ بر اسرائیل» روی موشک‌های ایران است.

به گزارش تسنیم، وی مدعی شد: تامین سامانه موشکی اس ـ 300 روسیه برای ایران بویژه زمانی که ایران در مسیر تهاجم در منطقه و اطراف مرزهای اسرائیل گام برداشته، از اهمیت زیادی برخوردار است.

آمریکا و اسرائیل در صدر تجاوز به یمن

عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انقلابی انصارالله یمن در سخنانی تصریح کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدر متجاوزان به ملت یمن قرار گرفته‌اند.

به گزارش تسنیم، وی به تجاوزات جنگنده‌های سعودی اشاره و اعلام کرد اگر چه این تجاوزات، روستاها و شهرها و همه زیر ساخت‌ها و تاسیسات اقتصادی را هدف قرار داده‌اند، اما عزم این ملت را برای ایستادگی بیشتر کرده است.

الحوثی از همبستگی ملت‌های جهان با مردم یمن و از موضع متمایز جنبش حزب الله لبنان در حمایت از ملت یمن در برابر تجاوزات وحشیانه آل سعود تقدیر کرد و گفت: از مواضع تمام کشورها و ملت‌هایی که در کنار ملت یمن در مقابل این تجاوز قرار گرفته‌اند، تقدیر می‌کنیم.

حمله به یمن، نشانه ضعف آل‌سعود

آیت‌الله علوی گرگانی دیروز در دیدار با جمعی از افسران نیروی انتظامی با بیان این‌که عربستان اشتباهی را انجام داده، اما نمی‌داند برای پایان آن چه باید انجام دهد، گفت: باید به آنها بگوییم این‌که حمله کنید و انسان‌ها را از بین ببرید، نشان از ضعف شما دارد.

او با اشاره به این‌که برخی کشور‌ها ادعا دارند مسلمانند، اما فقط این موضوع در حد ادعا باقی مانده است، گفت: عربستان با حمله به یمن نشان داد تنها مدعی اسلام‌گرایی است.

شرط اصولگرایان برای وحدت با پایداری

کمال‌‌الدین سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با آنا تاکید کرد: اگر جبهه پایداری از نظر جامعتین تبعیت نکند، راهش از بقیه اصولگرایان جدا خواهد شد و در این صورت حتما توفیقاتش در انتخابات کم خواهد بود و پیروز نخواهد شد.

وی تاکید کرد: انسجام در میان اصولگرایان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و قطعا اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس براساس فرمولی که جامعتین درباره آن به جمع‌بندی برسند، رفتار خواهند کرد.

انتقاد از دیپورت اجباری

حسن قشقاوی، معاون کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه با انتقاد از پدیده دیپورت اجباری از سوی برخی کشورهای غربی تاکید کرد: از منظر ما، بازگشت داوطلبانه هر ایرانی به کشور خود ایرادی ندارد و سفارتخانه‌ها موظف هستند زمینه این بازگشت را فراهم کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی خاطرنشان کرد: اگر دیپورت اجباری در میان نباشد، هیچ مشکلی نخواهیم داشت؛ زیرا حق هر ایرانی است که به سرزمین مادری خود بازگردد.

مرگ نفر دوم جیش العدل

منابع آگاه از کشته شدن«محمدسعید ترکمان زهی» نفر دوم و سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل خبر دادند.

گفته می‌شود وی هجدهم فروردین امسال در شهر کراچی پاکستان توسط افراد ناشناس مسلح مورد حمله قرار گرفته و به هلاکت رسیده است.

به گزارش فارس، مسئولان و مقام‌های امنیتی کشورمان کشته شدن ترکمان زهی را تائید کرده‌اند.‎

تعیین تکلیف بورسیه‌ها در کمیسیون اصل 90

حسین آذین، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از جمع‌بندی پرونده بورسیه‌ها در جلسه عصر دیروز این کمیسیون خبر داد و به ایسنا گفت که براساس این جمع‌بندی، تنها کسانی که ضمن دریافت بورسیه، ‌اشتغال دولتی داشته‌اند یا اطلاعات نادرستی به شورای مرکزی بورس داده بودند،‌ بورسیه‌هایشان لغو می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها