جام جم ورزشی: خوزه مورینیو نه تنها از نظر فوتبالی که از نظر نحوه صحبت کردن هم خاص است.
کد خبر: ۷۸۹۰۵۲
باز هم آقای خاص و باز هم اظهار نظر های خاص

به گزارش جام جم ورزشی ، آنچه در ادامه می آید مهم ترین اظهارنظرهای فوتبالی خوزه مورینیو در رسانه های مختلف است:

* درباره شایعه آمدن یورگن کلوپ آلمانی به جای او در تیم چلسی: «تنها چیزی که می دانم این است که او به چلسی نمی آید، خودش شخصا به من چنین چیزی را گفت، پس من آرام هستم!»

* اظهار نظر او درباره اینکه شانس بردن جایزه برترین مربی سال را دارد یا خیر: «نمی دانم، من؟ نه، من آخرین نفر در این رده بندی خواهم بود چون در این فصل هرگز به عنوان مربی برتر ماه انتخاب نشدم پس چرا باید درباره کسب جایزه برترین مربی فصل فکر کنم؟ من اینجا نیستم که جایزه برترین مربی فصل را ببرم، اینجا هستم چون با چلسی قهرمانی در لیگ برتر را می خواهم.»

* نظرش درباره خوآن ماتا، بازیکنی که در چلسی شاگرد او بود اما به منچستریونایتد پیوست :«هیچ نظری ندارم. نظرات من مهم نیستند. هر کسی به او (ماتا) احترام می گذارد. وقتی او چلسی را ترک کرد همه برای او آرزوی بهترین ها را داشتند. ما خوشحالیم که همه چیز برای او خوب پیش می رود.»

* خوزه مورینیو و تقابل با منچستریونایتد: «بازی کردن مقابل منچستریونایتد بازی کردن مقابل یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان است. این دیداری است که هر کسی دوست دارد در آن بازی کند. من اصلا نگران این نیستم که بازیکنانم را به تمرکز کردن روی این بازی ترغیب کنم چون نیازی به این کار نیست. این کار خیلی ساده ای است.هر بازیکنی برای بازی کردن در این دیدار هیجان زده است.»

* خوزه مورینیو درباره ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی نیز اینگونه صحبت می کند :«از زمانی که فصل شروع شد او خیلی ثابت قدم بود. به نظر من او می خواهد با چلسی قهرمان لیگ برتر شود، این تنها چیزی است که او می خواهد نه اینکه هدفش این باشد که برترین بازیکن فصل شود. البته اگر او این عنوان را از آن خود کند خیلی خوب می شود اما هدف مهم ترش قهرمانی در لیگ برتر است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها