عجیب‌ترین چیزها در عجیب‌ترین مکان‌ها

کروکودیل زیر تختخواب

زیر تختخواب می‌تواند جایی برای گذاشتن چمدان‌های بزرگ باشد. خرت و پرت‌های دیگری را هم که نمی‌خواهیم کسی آنها را در اتاقمان ببیند و ما را به نگهداشتن چیزهای بی‌خود یا بی‌نظمی متهم کند، می‌توان زیر تختخواب گذاشت. برای بچه‌ها هم جای خوبی است که بتوانند از دست پدر و مادرشان فرار کنند یا این‌که هنگام بازی قایم‌باشک در آنجا پنهان شوند. با این حال در دنیا ماجراهایی اتفاق افتاده که نشان می‌دهد می‌توان از زیر تختخواب چیزهای دیگری هم پیدا کرد. چیزهایی که می‌تواند شما را تا حد جنون به شگفتی وادارد. تعدادی از این ماجراها را به روایت سایت ODDEE بشنوید.
کد خبر: ۷۸۸۶۵۶
کروکودیل زیر تختخواب

تصور کنید یک شب، طبق توصیه پزشکان متخصص خواب، هشت ساعت کامل در یک اتاق خوابیده‌اید. صبح هم با شادابی تمام از خواب برخاسته و پاهایتان را از لبه تخت آویزان و وایبرتان را چک کردید. بعد هم به آرامی لباس پوشیدید و برای صرف صبحانه به رستوران رفتید، ولی ناگهان با صدای وحشتناک جیغ یک نظافتچی متوجه شدید که سراسر شب یک کروکودیل زیر تخت‌تان بوده است. راستش را بخواهید من معتقدم زنده ماندن در چنین موقعیتی که مشابه آن برای یک گردشگر در زیمبابوه به وجود آمده است به چیزی فراتر از شانس نیاز دارد.

تصویر دوم شاید حالتان را کمی بد کند. تصور کنید برای ماه عسل می‌خواهید به سفر بروید، ولی قصد دارید سفر را ارزان تمام کنید. وقتی وارد اتاقتان در هتل یا متل می‌شوید بوی بدی شما را اذیت می‌کند. اول فکر می‌کنید بوی محلی است که به آن سفر کردید ولی وقتی زیر تخت را نگاه می‌کنید به یک جسد متلاشی شده برمی‌خوردید. این اتفاقی است که چند بار در کشورهای غربی افتاده و به درستی مشخص نیست که این جسد زیر تخت هتل چه می‌کرده یا چرا مدتی آنجا مانده و کسی به آن توجهی نکرده است، ولی آنچه مسلم است این که ماه عسل به آن زوج جوان کاملا تلخ شده است.

وقتی تصویر سوم را در نظر بگیریم، احساس می‌کنیم بازهم صد رحمت به این‌که یک جسد زیر تخت کشف شود. در محله‌ای در یکی از شهرهای آمریکا، یکی از همسایگان، مرد مشکوکی را مشاهده کرد و فورا به پلیس زنگ زد. چند دقیقه بعد یکی از زنان ساکن در محله که به دنبال گربه خود می‌گشت در زیر تخت خود به یک انسان برخورد. این مرد توانست از آن خانه و از دست پلیس بگریزد و بعدا مشخص شد این همان دزد بزرگی بوده که پلیس به دنبال او می‌گشته است. همین اتفاق هم برای یک زن جوان افتاد که اتاق خواب خود را به هم ریخته دید و تصور کرد که جنیان آن را به هم ریخته‌اند، ولی بعد از مدتی یک زن معتاد را زیر تختخواب خود پیدا کرد و به پلیس تحویل داد.

چهارمین چیزی که زیر یک تختخواب پیدا شده خیلی خطرناک و مهیب است. یک شهروند گواتمالا در کشوری به همین نام، یک روز صبح با صدای مهیبی برخاست. ابتدا تصور کرد صدا از بیرون منزل اوست، ولی بعدا متوجه شد زیر تخت او یک چاه 12 متری باز شده است. چاهی که مملو از فاضلاب بوده است. این موضوع البته باعث خوشحالی این زن هم شده چراکه معتقد است اگر چنین چیزی در جای دیگری از منزلش رخ می‌داد ممکن بود باعث مرگ نوه‌هایش شود که همواره در حال بازی در خانه هستند. البته در نمونه شگفت‌آوری یک چاه 100 متری در یک خانه به وجود آمده بود و باعث مرگ سه نفر هم شده بود.

اما همیشه هم حفره‌ها بدون قصد قبلی ایجاد نشده است. سال 2014 در ایالت جورجیای آمریکا مردی دستگیر شد که یک معامله‌گر مواد مخدر بود. این فرد زیر خانه خود، تونل‌هایی ایجاد کرده و از این تونل‌ها برای مخفی شدن هنگام حضور پلیس استفاده می‌کرد. البته جالب است بدانید این تونل‌ها از اتاق خواب به اتاق پذیرایی کشیده شده و به نوعی یک خانه زیرزمینی بود و نه یک حفره معمولی و ساده.

البته بعضی وقت‌ها هم چیزهای خوشایندی زیر یک تخت پیدا می‌شود. مثلا یک صاحبخانه چینی بعد از این‌که مستاجر بدقول خود را که از پرداخت اجاره امتناع می‌کرد از خانه بیرون کرد، زیر تختخواب او 892 هزار دلار پول پیدا کرد. البته این پول توسط پلیس ضبط شد و صاحبخانه باز هم به اجاره خود نرسید، ولی شاید این مستاجر خواسته بعد از مدت‌ها اجاره را جمع کند و یک پول درشت و خوب به دست صاحبخانه خود برساند.

در همین زمینه جالب است بدانید که یک خانم توانست باارزش‌ترین ویولن جهان را که توسط آکیکو میرز، یکی از ویولن‌نوازان برتر دنیا مورد استفاده قرار می‌گرفته زیر تخت خود پیدا کند. این ویولن در نهایت به قیمت 16 میلیون دلار فروخته شد تا ما متوجه شویم همیشه هم خرت و پرت زیر تخت پیدا نمی‎‌شود.

مصطفی مسجدی آرانی / چمدان (ضمیمه آخر هفته روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها