اعضای این خانواده مراغه‌ای، گوی سبقت را در انجام کارهای خیر از یکدیگر ربوده‌ اند

5 مدرسه، به نیت 5 تن می‌سازیم

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: ازابتدای پیروزی انقلاب اسلامی 98 هزار کلاس درس در کشور توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است.
کد خبر: ۷۸۸۵۷۰
نیکوکاران 98هزار کلاس درس درکشور احداث کرده اند

مرتضی رئیسی اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان سال گذشته 490 هزار کلاس درس در کشور احداث شده که سهم خیرین مدرسه ساز 20 درصد است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 53 میلیون مترمربع فضای آموزشی در کشور ایجاد شده است، افزود: با مشارکت خیرین 9 میلیون 800 هزار متر مربع فضای آموزشی نیز ساخته شده است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تقدیر از عملکرد خیرین مدرسه ساز در کشور، تصریح کرد: اگر مردم و خیرین مدرسه ساز در این امر مشارکت و دولت را یاری نمی کردند هم اکنون بسیاری از مدارس کشور چند نوبته اداره می شد.

رییسی تاکید کرد: در زمان حاضر با اقدامات ارزشمند خیرین مدرسه ساز تنها 10 درصد مدارس کشور بصورت دو نوبته اداره می شود و درصد اندکی از مدارس کشور بصورت سه یا چهار نوبته هستند.

وی از برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز در استانهای کشور خبر داد و گفت: جشنواره تجلیل و تکریم از خیرین مدرسه ساز بصورت شهرستانی و استانی در حال برگزاری است و در ادامه این جشنواره بصورت ملی برگزار می شود.

550 هزار خیر مدرسه ساز در کشور فعالیت دارند و میزان تعهدات مالی این جامعه در امر احداث مدرسه بیش از یک هزار میلیارد تومان است. ( ایرنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها