مکانی برای آرامستان جدید تهران اعلام نشده است

مخالفت فرمانداری تهران با جریمه جدید طرح ترافیک

جریمه 20 هزار تومانی برای رانندگان متخلف

دوربین های محدوده زوج و فرد فعال شد

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران از آغاز فعالیت دوربین های محدوده زوج و فرد از امروز خبر داد و گفت: تخلفات ورود به محدوده زوج و فرد ثبت می‌شود و متخلفان جریمه خواهند شد.
کد خبر: ۷۸۶۵۲۵
دوربین های محدوده زوج و فرد فعال شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران، حسین وزیری افزود: ورودی و خروجی‌های محدوده مرزی زوج و فرد به تعداد 110 معبر و داخل محدوده 70 معبر است که کار نصب سیستم‌ها به پایان رسید و از امروز تخلفات ورود به محدوده زوج و فرد با استفاده از این سیستم‌ها و با دقت بیش از 98 درصد ثبت می شود و متخلفان جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه تصاویر خودروهای متخلف در مرکز کنترل ترافیک تهران به صورت آنلاین قابل رویت است، تصریح کرد: این تصاویر پس از بررسی در مرکز صدور جرایم تدقیق و در سوابق تخلفات مالک خودرو درج خواهد شد و با استفاده از پیامک یا ارسال برگ جریمه به در منزل مالک پلاک، به وی ابلاغ می‌شود.

وزیری، محدوده‌های دارای سیستم هوشمند زوج و فرد را از شمال به بزرگراه همت، غرب به بزرگراه شهید چمران، جنوب به بزرگراه آزادگان و شرق به بزرگراه امام علی (ع) دانست.

وی گفت: با موافقت پلیس راهنمایی و رانندگی خودروهایی که به محدوده زوج و فرد وارد شوند 20 هزار تومان جریمه می‌شوند.

وزیری افزود: خودرویی که به محدوده زوج و فرد وارد می‌شود از طریق دوربین جریمه می‌شود و تا یک ساعت فرصت خروج از آن محدوده را دارد در غیر این صورت خودروی وارد شده به محدوده زوج و فرد دوباره جریمه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران همچنین از کنترل نشدن محدوده زوج و فرد در پایتخت از در منازل در مواقع عادی خبر داد و افزود: این محدوده فقط در مواقع اضطرار و افزایش آلودگی هوا از طریق سیستم هوشمند کنترل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها