رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از آغاز ثبت تخلف ورود خودروهای غیرمجاز به محدوده زوج و فرد به وسیله دوربین از فردا خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۲۴۹
ثبت تخلف محدوده زوج و فرد با دوربین از فردا

سردار سیدتیمور حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: پیش از این قرار بود تخلف ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد در روزهای پایانی سال 93 به وسیله دوربین‌ها ثبت و اعمال قانون شود، اما به دلایلی آغاز این طرح به 22 فروردین‌ماه موکول شد و بر این اساس از صبح فردا تمامی خودروهای غیرمجاز که وارد محدوده زوج و فرد شوند به وسیله دوربین‌ها اعمال قانون خواهند شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در تمامی مبادی ورودی طرح زوج و فرد همانند طرح ترافیک دوربین‌های کنترلی و نظارتی نصب شده است، گفت: براین اساس هریک از خودروها در صورت ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد 20 هزار تومان جریمه خواهند شد و البته این مبلغ جریمه تنها برای یکبار در روز نیست و خودروهای غیرمجاز به ازای هر باری که در زمان‌های مختلف از مقابل دوربین‌ها عبور می‌کنند 20 هزار تومان جریمه خواهند شد.

حسینی همچنین از عدم حضور ماموران در مبادی ورودی زوج و فرد خبر داد و گفت:‌ با آغاز به کار رسمی فعالیت دوربین‌ها دیگر ماموران ما در مبادی زوج و فرد مستقر نخواهند شد و اعمال قانون به وسیله دوربین‌ها انجام می‌شود.

وی درباره ساعت اجرای طرح زوج و فرد نیز اظهار کرد: به منظور یادآوری به شهروندان باید بگویم که ساعت طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 19 عصر ادامه خواهد داشت. ساعت طرح ترافیک نیز از ساعت 6:30 صبح آغاز و در ساعت 17 خاتمه می یابد. بنابراین لازم است رانندگان به خاطر داشته باشند در صورتی که فاقد مجوز طرح ترافیک بوده یا رقم آخر پلاک‌شان با روزهای زوج و فرد هفته همخوانی ندارد از ورود به این محدوده‌ها در ساعت ذکر شده خودداری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین درباره محدوده طرح زوج و فرد نیز خاطرنشان کرد: باز هم به منظور یادآوری باید بگویم که مرزهای محدوده طرح زوج و فرد از قسمت شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت، از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران و از شمال به بزرگراه‌ همت ختم می‌شود و در تمامی مبادی ورودی به این محدوده‌ها نیز دوربین ثبت تخلف ورود خودروهای غیرمجاز نصب شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها