دو پسر شیطان‌ صفت معروف به «گرگ‌های زرد» که در پوشش مسافربر دختران را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، با حکم پنج قاضی جنایی مشهد به اشد مجازات محکوم شدند.
کد خبر: ۷۸۶۰۴۲
حکم مرگ برای گرگ‌های زرد

به گزارش جام‌جم، متهمان با استفاده از یک دستگاه تاکسی زردرنگ برون شهری، دختران جوان را به جاده فریمان می‌کشاندند و آنها را مورد آزار و اذیت‌ به عنف قرار می‌دادند.

دو پسر شرور که به گرگ‌های زرد معروف شدند اولین طعمه خود را نوزدهم آبان سال گذشته در مشهد ربودند که بلافاصله پس از شکایت، دادستان مشهد با صدور دستور ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس خواست با بسیج کامل امکانات، این پرونده را با جدیت دنبال کنند.

دختر جوان در جریان شکایت خود گفت: شب حادثه برای رفتن به خانه سوار یک دستگاه تاکسی زرد رنگ شدم که دو مرد سرنشین آن بودند. پس از طی مسافتی، سرنشین صندلی عقب به طرفم حمله‌ور شد و سرم را به زیر صندلی برد و شروع به کتک زدن کرد. در برابر او مقاومت می‌کردم، اما بیشتر کتک می‌خوردم. آنها پس از حدود یک ساعت وارد جاده‌ای خاکی شده و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. دو مرد شرور تهدید می‌کردند اگر در برابرشان مقاومت کنم، مرا می‌کشند. آنها سپس مرا در یکی از محله‌های مشهد از خودرو به بیرون پرت کرده و متواری شدند.

همزمان با تحقیقات گسترده برای دستگیری دو متهم، ماموران با شکایت‌های مشابه روبه‌رو شدند. بررسی پرونده‌ها نشان می‌داد، دو مرد شرور قربانیان را در جاده فریمان سوار تاکسی زردرنگی کرده و سپس آنها را با تهدید مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

سرانجام با شناسایی محل ارتکاب جرم از سوی متهمان، ماموران با کمین‌گذاری و ردیابی‌های پلیسی موفق به دستگیری دو مرد شیطان‌صفت شدند.

متهمان ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما پس از روبه‌رو شدن با قربانیان لب به اعتراف گشودند. راننده خودرو در جریان تحقیقات گفت: خرداد سال 93 مادرم این تاکسی را برای من خرید تا با آن در مسیر فریمان – مشهد مسافربری کنم. از حدود 40 روز قبل همراه پسر خاله‌ام تصمیم به ربودن و آزار و اذیت زنان گرفتیم. نخستین دختر را در میدان آزادی مشهد به مقصد بلوار وکیل‌آباد سوار کردیم اما شرایط برای این کار فراهم نشد کرایه‌اش را گرفتیم و او را پیاده کردیم. این موضوع دو بار دیگر نیز تکرار شد اما هر بار ناکام ماندیم. باید قربانیان را به حاشیه شهر می‌کشاندیم تا بتوانیم نقشه خود را اجرا کنیم. برای این‌که مسافری روی صندلی جلو ننشیند، کیسه حاوی آچار و ابزار روی صندلی گذاشته بودم تا مسافر در صندلی عقب و کنار پسرخاله‌ام بنشیند. برای این که شناسایی نشویم و آنها نتوانند شماره خودرو را یادداشت کنند، از ساعت 9 شب که هوا تاریک بود و خیابان‌ها خلوت می‌شد به دنبال دختران تنها می‌گشتیم. شش نفر را سوار کردیم ولی فقط سه نفر از آنها را اذیت کردیم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده دو پسر شرور با صدور قرار مجرمیت از سوی قاضی سیدجواد حسینی، بازپرس جنایی مشهد و تائید آن از سوی دادستان به دادگاه کیفری استان خراسان رضوی ارسال شد.

متهمان در دادگاه کیفری استان و با حضور شکات محاکمه شدند که پنج قاضی جنایی پس از بررسی پرونده، شکایت شکات و دفاعیات متهمان وارد شور شده و دو متهم را در خصوص اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم کردند. متهمان به دلیل آدم‌ ربایی به زندان و به دلیل صدمه جسمانی به پرداخت دیه محکوم شدند.

متهمان 20 روز فرصت دارند به رای دادگاه اعتراض کنند تا حکم در دیوان عالی کشور بررسی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
۰
۰
دیگه به تاكسی هم نمیشه اعتمادكرد.مقصرسازمان تاكسیرانیه .اعدامم بشن چه كسی پاسخگوی قربانی هایی هستن كه به حرف شماهاسوارتاكسی شدن.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
اعدام حقشان است علی جان

نیازمندی ها