سازمان هواشناسی پیش بینی کرد

کاهش 6 تا 8 درجه​ای دما

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۸۴۱۶۰
کاهش 6 تا 8 درجه​ای دما

احد وظیفه در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز گفت: در برخی مناطق شمال شرق وشرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود، که به‌ تدریج از مقدار ابرها دراین مناطق کاسته می شود،همچنین با عبور موج تراز میانی جو درشمال غرب کشور و بتدریج سواحل غربی دریای خزر افزایش ابر و بارش های موقتی رخ خواهد داد.

وی با اشاره به نفوذ جریان های شمالی در روز یک شنبه گفت: علاوه بر کاهش 6تا 8 درجه ای دما، بارش باران گاهی با رعد وبرق در سواحل دریای خزر، ارتفاعات شرقی البرز و سپس در شمال شرق کشور پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه اظهار کرد: با گذر این موج طی روزهای دوشنبه وسه شنبه در غالب مناطق کشور جو آرام بوده و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی با بیان این‌که دریای خزر امروز مواج خواهد شد، گفت: امروز بخش‌های شرقی خلیج فارس مواج خواهد بود و روز دوشنبه نیزمجددا خلیج فارس مواج خواهد شد.

به گفته وظیفه، فردا استان اردبیل با کمینه 2 درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین و استان هرمزگان با بیشینه دما 31 درجه سانتیگراد بالای صفر، گرم‌ترین استان کشور خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت جوی استان تهران نیز اظهار کرد: آسمان پایتخت برای فردا کمی ابری در شهرهای شمالی همراه با افزایش ابر و وزش باد و با حداقل و حداکثر دمای 11 و 22 درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود. همچنین در روز یکشنبه آسمان تهران صاف تا کمی ابری و غبارصبحگاهی با دمای حداقل و حداکثر 13 و 22 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها