واکنش مثبت بورس به نتایج لوزان

شاخص کل بورس به 67 هزارواحد رسید

ارزش کل خرید و فروش ۱۰۴ کارگزار فعال بورس تهران در ۱۲ ماهه سال گذشته، بیش از یک هزار میلیارد ریال بوده است.
کد خبر: ۷۸۳۴۶۶
عملکرد کارگزاران بورس تا پایان اسفند ۹۳ اعلام شد

بیش از ۳۹ درصد از کل معاملات الکترونیکی در بازار سرمایه کشورمان در ۶ کارگزاری انجام شده است که به ترتیب کارگزاری های مفید با ۲۳.۲۶ درصد، آگاه با ۵.۷۰ درصد، بانک کشاورزی با ۳.۴۶ درصد، بانک ملی ایران با ۲.۳۴ درصد، امین آوید با ۲.۲۶ درصد و حافظ با ۲.۱۶ درصد رتبه های اول تا ششم را به نام خود ثبت کردند.

اداره آمار و اطلاعات بازار اعلام کرد: در ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۳ از ۱۰۴ کارگزار فعال در بورس، ۹۶ کارگزار در معاملات آنلاین فعال بوده اند. همچنین از کل معاملات، بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال خرید و فروش الکترونیکی بوده است که ۱۸.۴۸ درصد کل خرید و فروش است.

بنا بر این گزارش، ارزش کل خرید و فروش ۱۰۴ کارگزار فعال بورس تهران در ۱۲ ماهه سال گذشته، بیش از یک هزار میلیارد ریال بوده است.

بر این اساس، ارزش خرید و فروش خرد و بلوک معادل ۸۷ درصد کل معاملات بوده است. همچنین ارزش خرید و فروش عمده و سایر ۳۰ درصد از معاملات را به خود اختصاص داده است.

تعداد ۶ شرکت کارگزاری بیش از ۴۰ درصد کل ارزش معاملات را در پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۳ به خود اختصاص دادند.

شرکت های کارگزاری صبا تامین با ۱۱.۲۷ درصد، بانک ملی با ۱۰.۳۹ درصد، کارگزاری مفید با ۵.۲۸ درصد، کارگزاری بانک صادرات با ۴.۷۱ درصد، کارگزاری حافظ با ۴.۶۱ درصد و کارگزاری امین آوید با ۴.۰۲ درصد در رتبه های اول تا ششم این جدول قرار دارند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها