جنایات آل سعود در یمن ادامه دارد و این رژیم هر روز با هواپیماهای جنگی خود به مردم این کشور حمله می‌کند و آن‌ها را به خاک و حون می‌کشد و اوباما رئیس جمهور آمریکا هم از این جنایات حمایت می‌کند.
کد خبر: ۷۸۳۰۴۸
حمایت اوباما از جنایات آل سعود در یمن

به گزارش جام جم آنلاین در حالی که سه روز از تجاوز هوایی رژیم آل سعود به یمن می‌گذرد، صدها تن از مردم بی‌گناه این کشور به شهادت رسیده و صدها نفر دیگر هم مجروح شده‌اند، کشورهای غربی و آمریکا از این اقدام آل سعود حمایت کرده‌اند.

در کنار اقدامات جنایتکارانه عربستان سعودی علیه انقلاب مردم یمن، کشورهای دیگری همچون امارات، کویت، اردن، بحرین، مصر و چند کشور دیگر هم حضور دارند.

سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان تاکنون موضعی در قبال تجاوز آل سعود به کشور یمن اتخاذ نکرده‌اند. چنین رفتاری از سوی سازمان ملل به خوبی ثابت می‌کند که این سازمان هیچ اختیاری از خود ندارد و هر گاه کشورهای غربی به ویژه آمریکا با موضوعی موافق باشند سازمان ملل حق اظهار نظر ندارد.

اوباما در گفت‌وگوی تلفنی با ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی از حملات هوایی این رژیم به یمن پشتیبانی کرده است.

سران داعش اعلام کرده‌اند که مقامات عربستان از آنها خواسته‌اند تا بیش از 5 هزار نیروی داعشی از سوریه به یمن اعزام شوند و سران گروه تروریستی تکفیری داعش هم با این درخواست موافقت کرده‌اند.

با حضور این نیروهای جنایتکار در یمن دیگر سخن گفتن از گفت‌وگو میان احزاب این کشور معنایی نخواهد داشت. هم اکنون احزاب یمن یکپارچه شده‌اند تا دفع شر کنند. رئیس جمهور آمریکا و پادشاه آل سعود در این گفت‌وگوی تلفنی بر لزوم ثبات یمن از طریق مذاکرات سیاسی بین احزاب این کشور تأکید کرده‌اند.

انصارالله یمن اعلام کرده است که ادامه حملات نظامی آل سعود به این کشور، با پاسخ کوبنده همراه خواهد بود. نیروهای انقلابی یمن و مردم این کشور با حکم جهاد علمای این کشور که همه فرقه‌های اسلامی یمن را در بر می‌گیرد، مردم را به مقابله با تجاوز آل سعود به کشورشان فراخوانده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها