جدول زمانی آزمون​های مهم منتشر شد

روزهای داغ کنکور در خرداد

با شروع هر سال دغدغه کنکوری ها هم آغاز می شود، خرداد ماه کنکور است و شهریور ماه اعلام نتایج. تقویم آزمون های سراسری، کارشناسی ارشد، دکتری سال ۹۴ نشان از سالی پر آزمون دارد.
کد خبر: ۷۸۲۸۳۸
روزهای داغ کنکور در خرداد

ثبت نام آزمون سراسری در دو نوبت ۱۹ تا ۲۸ بهمن و ۱۷ تا ۲۰ اسفند سال ۹۳ انجام گرفت. توزیع کارت آزمون در روزهای دوشنبه ۱۸ خرداد تا چهارشنبه ۲۰ خرداد صورت می گیرد و آزمون سراسری در روزهای ۲۱ و ۲۲ خردادماه ۹۴ برگزار می شود.

نتایج اولیه آزمون نیمه اول مردادماه ۹۴ و نتایج نهایی شهریور ماه ۹۴ اعلام خواهد شد.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴

ﺛﺒﺖ نام برای آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۴ در روزهای ۱۷ تا ۲۵ آبان ۹۳ انجام شد.

آزﻣﻮن ورودی تحصیلات تکمیلی در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ﺑﻬﻤﻦ برگزار شد. نتایج اولیه آزﻣﻮن ﺑﺼﻮرت کارنامه و اﻧﺘﺨﺎب رﺷﺘﻪ ﺗﻮﺳﻂ داوﻃﻠﺒﺎن نیمه دوم اردیبهشت ۱۳۹۴ منتشر می شود.

اطلاعیه معرفی ﺷﺪﮔﺎن ﭼﻨﺪ ﺑﺮاﺑﺮ ظرفیت پذیرش نیمه دوم ۱۳۹۴ ﺧﺮداد ﻣﺎه ۱۳۹۴ منتشر خواهد شد و در نهایت نتایج ﻧﻬﺎیی آزﻣﻮن کارشناسی ارشد دﻫﻪ اول شهریورﻣﺎه ۱۳۹۴ اعلام می شود.

آزمون دکتری تخصصی سال ۹۴

ثبت نام آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۴ در روزهای ۱۶ تا ۲۳ آذر ۹۳ انجام شد و پس از آن این آزمون در ۱۵ اسفند ۹۳ برگزار شد.

نتایج اولیه دهه سوم فروردین ماه ۹۴ و انتخاب رشته اینترنتی برای مجازین نیمه اول اردیبهشت ۹۴ انجام می گیرد.

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت نیمه دوم اردیبهشت اعلام شده و نتایج نهایی نیمه اول شهریور ۹۴ منتشر می شود.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۴

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ رشته های علوم پزشکی به همراه ارسال مدارک اسکن شده فقط بصورت اینترنتی در روزهای اول تا دهم بهمن ماه ۹۳ انجام شد. ویرایش و تصحیح اطلاعات داده شده توسط داوطلبان نیز در روزهای ۲۵ تا ۳۰ بهمن ماه انجام گرفت.

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون- برگه راهنما و سایر اطلاعات مربوط به اجرای آزمون در روزهای ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۹۴ انجام می گیرد و آزمون (طی نوبت های صبح و عصر) در روزهای ۳۱ اردیبهشت و ۱ خرداد ۹۴ برگزار می شود.

کلید اولیه در ۱۰ خرداد، مهلت ارسال اعتراضات نسبت به سؤالات آزمون فقط بصورت اینترنتی ۱۰ تا ۱۳ خرداد و کلید نهایی در ۳۱ خرداد ۹۴ اعلام می شود.

اسامی دانشگاه های پذیرنده و ظرفیت پذیرش به همراه کارنامه علمی مرحله اول در ۶ تیرماه ۹۴ اعلام می شود. داوطلبان در روزهای ۶ تا ۹ تیرماه رشته محل را انتخاب می کنند و اسامی نهایی پذیرفته شدگان و کارنامه نهایی ۴ شهریورماه ۹۴ منتشر می شود.

آزمون دستیاری دندانپزشکی

ثبت نام و ارسال مدارک اینترنتی داوطلبان بیست و نهمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی در روزهای ۳ تا ۱۰ اسفند ۹۳ انجام شد.

نتیجه بررسی مدارک ۵ اردیبهشت ۹۴ اعلام می شود و پس از آن کارت ورود به جلسه در ۲۰ خرداد توزیع و آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی در ۲۵ خرداد ۹۴ برگزار می شود.

کلید اولیه سوالات در ۲۷ خرداد و کلید نهایی در ۳ تیر ماه ۹۴ منتشر می شود و پس از آن انتخاب رشته - محل داوطلبان واجد شرایط در روزهای ۱۳ تا ۱۸ تیرماه ۹۴ انجام می گیرد و در نهایت اسامی نهایی پذیرفته شدگان ۲۱ مردادماه ۹۴ منتشر می شود.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ دانشگاه آزاد

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۴ دانشگاه آزاد در روزهای ۱۰ تا ۳۰ آذر ماه انجام شد. این آزمون در روزهای ۷ ، ۸ و ۹ خردادماه ۱۳۹۴ برگزار می شود.

نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد در نیمه دوم شهریور ماه ۱۳۹۴ اعلام خواهد شد.

آزمون دکتری تخصصی سال ۹۴ دانشگاه آزاد

ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) دانشگاه آزاد در ۹ تا ۳۰ آذرماه ۹۳ انجام شد. آزمون دکتری سال ۹۴ این دانشگاه در ۱۰ بهمن ماه ۹۳ برگزار شد .

اسامی پذیرفته شدگان جهت شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی اواخر خرداد ماه ۹۴ اعلام خواهد شد و نتیجه نهایی نیز اواخر شهریور ماه ۹۴ منتشر می شود.

تقویم آزمون های سال ۹۴

نام آزمون زمان ثبت نام زمان برگزاری زمان اعلام نتایج
کارشناسی ارشد ۱۷ تا ۲۵ آبان ۹۳ ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ﺑﻬﻤﻦ ۹۳ دﻫﻪ اول ﺷﻬﺮیﻮر ۹۴
دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز ۱۶ تا ۲۳ آذر ۹۳ ۱۵ اسفند ۹۳ نیمه اول شهریور ۹۴
کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱ تا ۱۰ بهمن ۹۳ ۳۱ اردیبهشت و ۱ خرداد ۹۴ ۴ شهریورماه ۹۴
دستیاری دندانپزشکی ۳ تا ۱۰ اسفند ۹۳ ۲۵ خرداد ۹۴ ۲۱ مردادماه ۹۴
کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۰ تا ۳۰ آذر ۹۳ ۷ ، ۸ و ۹ خردادماه ۹۴ نیمه دوم شهریور ۹۴
دکتری تخصصی (Ph.D) دانشگاه آزاد ۹ تا ۳۰ آذرماه ۹۳ ۱۰ بهمن ماه ۹۳ اواخر شهریور ماه ۹۴
(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها