دایی تماشاگر ویژه بازی استوک و ساوتهمتون

برنامه ایرانیان مقیم انگلیس برای استقبال از آقای گل جهان

جام جم ورزشی: علی کریمی نیز مانند علی دایی یکی از پرماجرا ترین سال های زندگی خود را پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۷۸۱۶۹۸
سال عجیب علی کریمی هم تمام شد

به گزارش جام جم ورزشی ، مرد شماره هشت فوتبال ایران در سالی که گذشت با یک بیانیه خداحافظی همیشگی خود را از فوتبال اعلام کرد. اینبار او در تصمیم خود جدی بود و بر خلاف دفعات قبلی از تصمیم خود منصرف نشد. چندی بعد مشخص شد که دلیل کناره گیری او از فوتبال حضور در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان دستیار کی روش بوده است. اما عمر مربی گری کریمی در تیم ملی فوتبال ایارن خیلی طولانی نبود. او درست زمانی که تیم ملی قصد عزیمت به جام ملت های آسیا را داشت از تیم ملی کنار کشید و تا امروز سکوت کرده است هر چند درباره این خداحافظی دلایل زیادی عنوان می شود. او طبق معمول به رابطه تیره و تاریک خود با علی دایی ادامه داد هر چند در ماجرای چالش سطل آب یخ برای آشتی با او چراغ سبز نشان داد که البته دایی آن را نپذیرفت. دعوای قدیمی علی دایی و علی کریمی در فضای مجازی بین هوادارانشان هم کشیده شد و صفحاتی ضد این دو فوتبالیست در فضای مجازی تشکیل شد.

کریمی در نظرسنجی برنامه نود نیز با پیشی گرفتن از چهره های محبوبی همچون احمدرضا عابدزاده و علی دایی محبوبترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران شد.

شاید سکوت علی کریمی در سال 94 بشکند و شاید هم سعی کند به همان روال سابق ادامه بدهد اما به هر حال هر چه هست او یکی از خبرساز ترین مردان فوتبال ایران در سال 93 لقب گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها